Bir kıza (güzel ve iyi biri olduğu hâlde) neden kimse aşık olmaz?

Güzel ve iyi birisiyim. Ama şu yaşıma kadar kimse bana aşık olmadı. Sevdiklerim bile beni sevmedi. Sadece biraz çekingenim ve dışarıdan soğuk görünüyorum. Ama çekingen davranmadığım, hislerimi belli ettiğim kişiler de beni sevmedi. Ben varken benden kat kat kötü özelliklere sahip kişileri sevdiler. Beni sadece kullanmaya çalışanlar oldu. Neden olabilir?
Bir kıza (güzel ve iyi biri olduğu hâlde) neden kimse aşık olmaz?
Cevapla