Yalvarırım beni bırakma deyip önümde diz çöktü, ama bıraktim , durumuna üzülüyorum ne yapayım?

Terk etme sebebim asosyal ve utangaç olması. Cidden çok rahatsız edici derece de utangaç. Düşünsenize yani ona ben çıkma teklifi ettim. Kolay kolay bir erkeğin teklif aldığı nerede görülmüş ama o adım atamadı ben attım. 7 aylık ilişki sonucjnda da anladım ki onla olmayacak. Çok utangaç, benden başka kimseye kendini acamiyor. Sessiz sakin biri. Böyle bir erkekle birlikte olmak çok zor. terk ettim onu, ama ağladı ve diz çöküp beni bırakma sana çok ihtiyacım var dedi. Hüngür hüngür ağladı. Üzüldüm açıkçası.
Bosver
Geri dön
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yalvarırım beni bırakma deyip önümde diz çöktü, ama bıraktim , durumuna üzülüyorum ne yapayım?
Cevapla