Güncellemeler
+1 yıl
Burda sadece temizlik için kesiyorum diyenler bu saf masum tavirlarinizi erkeklere yapın bacılar neyi neden yaptığımızı çok iyi biliyoruz beni bari kandırmayın kadınların yüzde 90 'ni uzun ve bakımlı ojeli tırnak sever bazılarının genetik uzamaz bazıları da sap olduğu için cani acımasın diye keser ama yokk sadece temizlik için seviyom falan filan he canım he öyledir inanmış yapalım 😁
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
O berbat gözüken takma tırnak görüntüsündense kesmeleri daha iyi
Ne saçma. Tam tersi erkeklerin çoğu uzun tırnak sevmiyor. Manikürden kastınız tırnağını kesmeyen kadınlar sanırım, hem kısa tırnaklı hem manikürlü olabilir insanlar 👌 Kadınlar bari bu saçma genellemeleri yapmasın yahu👌
Kısa tırnaklı kadınlar hep evli asıl. Uzun tırnaklı ve her daim manikürlü koca bekleyen kızlar ise yalnız.
Yo bn titizim uzatamam ıy o tirnaklarla yapilan yemek yenir mi
Eldiven var
Bu açıdan hiç değerlendirmemiştim ama olabilir dediğinizin geçerlilik payı var. Genelleme yapamam evli bayan arkadaşlarım var bakımlı, el ve ayak tırnakları uzun olarak görmüştüm.
yalan böyle saçma şeylere inanıyor olmaniz da çok ilginç manikür yaptırmadan da , oje sürmeden de el ve tirnak temizliginize özen gösterince de elleriniz güzeldir.
Evet aynen katılıyorum. Ayrıca saçlarını kısa kesen kızlar da ya yalnız ya da hayatında sorunları vardır🙂 büyük çoğunlukla da ilişkiler anlamında🙂
Uzun ve boyalı tırnakları hiç sevmiyorum. Kısa ve boyasız olanlar doğal olduğundan daha çok dikkatimi çekiyor.
Yalan. Annenin tırnakları uzun mu? Birçok bekar genç kızın da tırnakları kısa ama sevgilileri var.
Şu cahil türkler her sohbetin içine anne baba katmadan duramıyorsun dimi belki annem öldü niye annemi karistiiryorsun pardon bide soruyorum cahil olduğun için dimi
Ne alakası var cahillikle anne babanın. Genç kızlarin da tamamının tırnağı uzun değil bilgili habfendi
Tırnaklarını kesmiş, bakımlı ve narin elleri daha sempatik ve çekici buluyorum. Uzun, sivri ve ojeli tırnaklar hoşuma gitmiyor.
Yalan ben de kesiyorum beş senedir de evliyim özel günler de ancak french oje 💅🏻
Ne alâka? Tırnak uzatmayı sevmem, her türlü keserim.
Biraz alakasız ama iş gereği kesen çok arkadaşım var. Uzun tırnakta hiç sevmediğim bir şey.
Tırnağını kesen temizdir, kesmeyeni Allah affetsin; pisliğini düşünmek istemiyorum.
Yalan çünkü dini vb sebeplerle de tırnak uzatmayan kızlar vardır bunu da es geçmemek lazım.
Hayır insan tırnağını kesmelidir bekarı evlisi farketmez
Tırnak kadar mikrop barındıran yer yok. Ben de sevgilimin/eşimin tırnaklarını kesmesini isterdim.
Tırnaklarla alakalı fantezinizi hiç anlamadım hiç de anlamayacam herhalde.
Hayır doğru değil... Canı istediği için kesebilir canı istediği için uzatabilir bu algıdan kurtulun bence artık kim canı nasıl isterse öyle yapar yok öyle yaptığı için sevgilisi var yok böyle yaptığı için sevgilisi yok tamamen saçmalık..
34 yaşındayım bu detaya hiç dikkat etmemiştim..
sayenizde birşey daha öğrendim :)
Yalnız olsa ne olur olmasa ne olur fark eden bir şey yok benim için
Yoo sadece temizdir
Inanmam😂
Tiksindiğim için kesiyorum
Titiz de olabilirrr uzun tirnak sevmiyodur 😀
ee tabi, stresli olabiliyorlar onlar..
Sevgilimin tırnaklarını uzun görsem kes derim 😂
Ben tam tersi olduğunu düşünüyorum...
olabilir aslında ama herkes bir değil tabii
gördüğüm en geçersiz tespit bu sanırım.
Yanlis her zaman kisa ve temiz severim
ev kızıdır, yalnız degil.
Tırnak uzatan kız üşengeç bakımsızdır
Tırnaklarımızı kısa tutuyoruz diye yalnız mı olduk
Yalan!!! Tırnaklarını kesen kız daha temizdir.
Seni kandırmışlar 🤪
Hemcinslerinde benimle aynı görüşte ama 😁
Masum ayaklarına yatıyorlar ondan sitede
Bence iğrenç 🤮
Temizliğine dikat eden bakımlı insalar iğrenç değil
Temizliğine dikkat eden bakımlı insanlar iğrenç değil haklısın, uzun tırnaklar iğrenç 🤮 🤮
Saçma neyse saygı duyarım herkesin görüşüne
Alakayı çözemedim ama öyle olsun
Foto çok asil değil mi
Evet :)
Burcun balık mı
Terazi 😀
Tam😏
Noldu
Hiç öylesine sordum
Pekala.
Kesen daha çekici benim görüşüm
Bence çok alakasız.
Sen öyle san😄
Aksi de olabilir
Temizdir
Yalan
Değil 😬
Çok alakası var evet
ne alaka ki...
Yalan değil saçma.
alakası yok
alakası yok
Yalan saçmalık
Alakasi yok bence
Manasız
çok öyle düşünmüyorm