Tırnaklarını kesen kız kesin yalnızdır, doğru mu😃?

Tırnaklarını kesmeyen manikürlü kızlar ya evlidir ya sevgilisi vardır kesenler saptır yalansa yalan deyin 🤪
Tırnaklarını kesen kız kesin yalnızdır, doğru mu😃?
Güncellemeler
+1 yıl
Burda sadece temizlik için kesiyorum diyenler bu saf masum tavirlarinizi erkeklere yapın bacılar neyi neden yaptığımızı çok iyi biliyoruz beni bari kandırmayın kadınların yüzde 90 'ni uzun ve bakımlı ojeli tırnak sever bazılarının genetik uzamaz bazıları da sap olduğu için cani acımasın diye keser ama yokk sadece temizlik için seviyom falan filan he canım he öyledir inanmış yapalım 😁
Tırnaklarını kesen kız kesin yalnızdır, doğru mu😃?
Cevapla