Babamı 4 yaşında kaybettim evlendiğim zaman eşimin babasına baba demem aşırı zor ne yapmalıyım?

Baba kelimesine aşırı uzağım diyemem de bunu anlayışla karşılarlar mı yoksa ne olcak böyle?
Babamı 4 yaşında kaybettim evlendiğim zaman eşimin babasına baba demem aşırı zor ne yapmalıyım?
Cevapla