Hoşlandığım kişi benden hoşlanınca ondan kaçıp kurtulmak istiyorum neden böyle?

26 yaşındayım , fiziğim de yüzüm de güzeldir. Hiç sevgilim olmadı , bunu söylediğimde şaşırıyorlar
Çünkü bazı küçüklük travmalarım var ailevi kimseye güvenemiyorum
Mesela biriyle konuşuyoruz filan ilgisi hoşuma gidiyor , iş ciddiye binince elim ayağım titriyor kramplar giriyor onu kendimden uzaklaştırıyorum
bu sefer çocuk da şaşırıyor ve onun kalbini de kırmış oluyorum. 😔
elimde değil
Hoşlandığım kişi benden hoşlanınca ondan kaçıp kurtulmak istiyorum neden böyle?
Cevapla