Kız kardeşim, 15 yaşında sevgili yaptı, ve ben buna karşıyım?

Sizce ne kadar doğru 15 yaşında sevgili yapması?
Kendi kendine bu yaşta yani hala çocuk gitmiş kendine sevgili yapmış bir de çocuk 18/19 yaşında?
Ayrılacaksın dedim dinlemiyor canım bir de evleneceğiz diyor büyüyünce
Ne yapmalıyım çünkü bu yaşta benim kardeşimin sevgili yapmasına karşıyım bir de çocuk bu yaşta olunca?
Kız kardeşim, 15 yaşında sevgili yaptı, ve ben buna karşıyım?
Cevapla