Hiç sizin için intihar eden birisi oldu mu? peki giderken arkasında nasıl bir not bıraktı?

8 aylık bir ilişkim olmuştu. Ama haklı sebeplerle ayrılmak zorunda kaldım. Tam 24. yaş günümde bana; “içime öylesine bir sevgi yerleştirdin ki ben sensiz bu sevgiyi taşımakta güçlük çekiyorum anla beni artık :( ” diye mesaj attı. Görüldü attım. Aradan 2 saat sonra;”ne seneler bu aşkımı öldürür, nede sensiz bu aşkla yaşanır, nede sen asla bana dönmeyeceksin.” Dedi ve canına kıydı :( hep vicdan azabı çekiyorum. Bir ilişkiye tam başlayacağım zaman artık öz kişiliğim ile karşımda ki insanla konuşmaya çok korkuyorum. Bu yüzden ilişkilerimi başlatmadan bitiriyorum. Onu unutamadığımdan değil sadece suçluluk hissi işte. güzeller güzeli bir kız benim yüzümden toprakta.. 😕
Hiç sizin için intihar eden birisi oldu mu? peki giderken arkasında nasıl bir not bıraktı?
Cevapla