Sadece merak ettim alış biçimiylemi alakalı yoksa o parlayanlarda genetik olarak kıl çıkmıyormu?
Genetik olarak onlarda kıl cıkmıyor o yüzden öyle
Epilasyon + bakım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
o genelde ağda yaptırdıktan hemen sonra oluyor diye biliyorum kıl kökünden çıktığı için gözenekler şişiyor, fakat bazıların da kabarmaktan ziyade gözenekler kırmızı kırmızı bariz şekilde belli oluyor o da ya ağdanın dandikliğidir ya ağdayı yapan yanlış yapıyordur ya da ağda sonrası bakım yapmıyolardır !!
Ben erkeğim bunları nerden biliyorum diye takılmayın lan sapına kadar erkeğim annem güzellik uzmanı bunların içinde büyüdük o açıdan dolayı yani ;)
Gel Sen Söyle İşler de Kesat Zaten bu aralar bir kaş bıyık şekli yapatır :)
ben bile bu kadar bilmıyorum:D:D
al işte bir tane daha gel var mı başka ağda günü yapalım bu günü :D
vücudun yapısıyla da alakalı, bakımla da. ben ağda yaptırdıktan bir iki saat sonraya kadar bacaklarım kırmızı noktalarla doluyor mesela. bazı hemcinslerim de bacaklarına bakmıyor pek, o yüzden de olabilir.
ikisiyle de alakalı aslında makineyle alınca benek benek oluyo ağda daha iyidir bazıları epilasyon yapıyo bitiyo zaten bazılarının cildi çok hassas oluyo hemen kızarıyo morarıyo
Cevap
2Cevap
Epilasyon bakım olmadıından vuruyolar jilete kaktüs gibi cıkıyor epilasyon yapının hep nadir yüt cıkar azalır coğu gider zaten cıkmaz
ağda yaptırdıktan sonra ilk zamanlar dediğin gibi parlak olur, tüyler tekrar çıkmaya başlayınca diğer seçenek olur
bizde bilirdikk gözeneksiz bacaklarla gezmeyii lakin aç idik yedik lazer parasını
Yağlı ciltte gözenekler belirgin olur kuru ciltte olmaz
Hormonlarla alakası var
Epilasyon yapan kızla olur
Cilt yapısı ile ilgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar