Güncellemeler
+1 yıl
soru kategorisi kasıtlı olarak seçilmiştir editörler 😂

Şu tarz botları hayatta giymem. Kar yağsa bile giymem. Her zaman yarı bot tercihimdir. Harley Davidson gibi botları hiç hoş bulmuyorum. Fazlasıyla kaba duruyorlar.

bu tarz iyidir
Tarzına saygı duyuyorum elbette kaba duruyor lakin sorum tarzı değildi bahar aylarında da giyilir mi hem kışlık hem mevsimlik olarak yani
Abartı durur bahar ayında
Cevap
2Cevap
yaz kış deri bot giymen güzel aslında uzun süre giydikten sonra koklamak isterdim fantezim bu çoğu kişiye garip geliyor :(
yaz kış deri bot giymen güzel aslında ben giyiyorum koleksiyonum da var
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?