Birisine senden başka kimsem yok deyince; onu kaybetmiş mi oluruz?

...
...
Vazgeçilmez olmak..
ya da birisini vazgeçilmez görmek...
Bir insanı vazgeçilmez noktaya koyduğunuzda aslında onun sizden ilk başta vazgeçilecek durumu olmasının gerçeğini her insan yaşamıştır..

Peki gerçekten birisini en vazgeçilmez konumuna koymak gerekli mi?
Herkesten vazgeçilebilir mi bu hayatta

Sizin vazgeçilmez olarak gördükleriniz sizden kolayca vazgeçti mi?
#DengesizBirAdam
Birisine senden başka kimsem yok deyince; onu kaybetmiş mi oluruz?
Cevapla