lütfen sonuna kadar okuyun. ben eșcinsel olduğumu lise son sınıfta gittiğim dershanedeki bir çocuk sayesinde anladım. daha öncesinde hoşlandığım bir kız olmamıştı ama hetero olduğumu düşünüyordum, gay olduğum ihtimalini hiç aklımdan bile geçirmemiştim. herneyse, dershaneye başladığım ilk zamanlar sürekli bana bakarken yakaladığım çocukla ancak dershane biterken arkadaş olabildik. o zamanlar aramızdaki şeye arkadaşlık diyordum ama çok farklıydı. bir süre sonra birbirimize zor da olsa açıldık ve çıkmaya başladık. hâlâ da çıkıyoruz. her şey çok güzeldi, çok seviyor ve sevdiğini de hissediyorum ama beni rahatsız eden bir şey var.
ben minyon, kısa boylu, cılız biriyim. küçüklüğümden beri böyle, ne yapsam değişmedi. cinsel ilişki sırasında altta olmayı, sevgilimin üstümde baskınlık kurmasını seviyorum ama normal ilişkimizde üstümde baskınlık kurmasından nefret ediyorum. toplumdaki pasif gay anlayışının aksine ben feminen biri değilim. bedenim, yüzüm kimisine göre feminen olabilir ama davranışlarım asla feminen değil. erkeksi giyinen biriyim, sesim kalın, sert ve soğuk yapılı biriyim. az önce bahsettiğim "toplumdaki pasif gay anlayışına" uyan tek kendi seçimim olan özelliğim pürüzsüzlüğüm olabilir ancak ben hetero olduğumu sanarken de midemi bulandırdığı için alabildiğim tüm kıllarımı alırdım. yani yine "sanılanın aksine" bir pasif gay olarak kendimi kadın gibi hissettiğim falan yok.
ilişkimizin başlarında sevgilim bana "birtanem" diye hitap ederdi ve bu hitap beni çok mutlu ederdi ancak son zamanlarda bana sürekli "güzelim" demeye başladı ve ben bundan çok rahatsız oluyorum. sadece bu da değil, bana "narin bir kız" gibi davranmaya, beni sürekli her şeyden sakınmaya, güzel olduğumu söylemeye başladı ve gerçekten rahatsız oluyorum. seveceğimi düşündüğü için bana öyle seslendiğini biliyorum bu yüzden hevesini kırarım korkusuyla bir şey de diyemiyorum. sevgilimi kırmadan bu davranışlarından rahatsız olduğumu nasıl söyleyebilirim? ya da değişmesi gereken ben miyim?
ben minyon, kısa boylu, cılız biriyim. küçüklüğümden beri böyle, ne yapsam değişmedi. cinsel ilişki sırasında altta olmayı, sevgilimin üstümde baskınlık kurmasını seviyorum ama normal ilişkimizde üstümde baskınlık kurmasından nefret ediyorum. toplumdaki pasif gay anlayışının aksine ben feminen biri değilim. bedenim, yüzüm kimisine göre feminen olabilir ama davranışlarım asla feminen değil. erkeksi giyinen biriyim, sesim kalın, sert ve soğuk yapılı biriyim. az önce bahsettiğim "toplumdaki pasif gay anlayışına" uyan tek kendi seçimim olan özelliğim pürüzsüzlüğüm olabilir ancak ben hetero olduğumu sanarken de midemi bulandırdığı için alabildiğim tüm kıllarımı alırdım. yani yine "sanılanın aksine" bir pasif gay olarak kendimi kadın gibi hissettiğim falan yok.
ilişkimizin başlarında sevgilim bana "birtanem" diye hitap ederdi ve bu hitap beni çok mutlu ederdi ancak son zamanlarda bana sürekli "güzelim" demeye başladı ve ben bundan çok rahatsız oluyorum. sadece bu da değil, bana "narin bir kız" gibi davranmaya, beni sürekli her şeyden sakınmaya, güzel olduğumu söylemeye başladı ve gerçekten rahatsız oluyorum. seveceğimi düşündüğü için bana öyle seslendiğini biliyorum bu yüzden hevesini kırarım korkusuyla bir şey de diyemiyorum. sevgilimi kırmadan bu davranışlarından rahatsız olduğumu nasıl söyleyebilirim? ya da değişmesi gereken ben miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer