Sevgilimle birlikte oldum. Pişmanım, bana kötü davranıyor ama alttan alıyorum. Sizce ne yapmalıyım?

İlk defa yaptım ve ona mecburmuşum gibi ne dese alttan alıyorum. Çok kalbimi kırıyo kötü davranıyo. Dün sebepsiz yere beni çok üzdü mesela. Aşırı sinirlendi, ayrılmak için yaptığını bile düşündüm ama ne bileyim bilemiyorum. Hep suçlu benim ona göre her tartışmada ama ben bişey yapmıyorum. Soru sormam bile onu sinirlendiriyor.

Sevgilimle birlikte oldum. Pişmanım, bana kötü davranıyor ama alttan alıyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla