İnstagram üzerinden birkaç tane erkekle yazıştığını ve birtanesiyle de sexting yaptığını gözlerimle gördüm, diğerleriyle de yapıyordur belki, bilemem.
Annem ve babam instagramdan erkeklerle yazışmasını istemiyorlar, yani muhafazakarlar.
Üniversitesini bitirsin, normal işi gücü olur zaten, sonra da evlenir diyorlar. E tabi haklılar da.
Ama o ne dayaktan ne laf sözden anlıyor. Ortaokul son sınıflardan, liseden beri böyle.
O mesajları gördüm, içim daraldı, kalbim sıkıştı resmen, keşke öleydim de görmeyeydim.
Bu olanları tanıdığım ve beni tanıyan hiçkimseye anlatamazdım, bu yüzden anonim olarak sizlere sorabilirim sadece.
Lütfen yardım edin, ne yapabilirim?
Annem ve babam instagramdan erkeklerle yazışmasını istemiyorlar, yani muhafazakarlar.
Üniversitesini bitirsin, normal işi gücü olur zaten, sonra da evlenir diyorlar. E tabi haklılar da.
Ama o ne dayaktan ne laf sözden anlıyor. Ortaokul son sınıflardan, liseden beri böyle.
O mesajları gördüm, içim daraldı, kalbim sıkıştı resmen, keşke öleydim de görmeyeydim.
Bu olanları tanıdığım ve beni tanıyan hiçkimseye anlatamazdım, bu yüzden anonim olarak sizlere sorabilirim sadece.
Lütfen yardım edin, ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer