Güzel olduğum için mi benden ayrılmak istemiyor öyleyse bunu nasıl anlarım?

Kendimi guzel olarak bahsetmekten hoslanmam ama çevremdekiler soyler ordan çıkarım yapıyorum erkek arkadaşımdan 1 ay olcak ayrıyız 11 ay birlikteydik ayrıldık ve hala yazıyor değiştim falan diyor sevdiğine inanıyorum ve hissediyorum ama arada aklıma bu soru geliyor guzel oldugum için ayrılmak istemiyor olabilir mi
Güzel olduğum için mi benden ayrılmak istemiyor öyleyse bunu nasıl anlarım?
Cevapla