Sevgilim beni çok utandırıyor çok üzülüyorum neden bunları yapıyor :((?

arkadaşlar mesela bıyığım hafif çıksın bıyığın çıkmış aşkım aldır aa diyip gülüyor sonra burnumdaki kıllarımı almamı söylüyor sen beni bırak en iyisi diyorum. ya aşkım mesela senin de varsa rahatsız oldugun bişey sen de söyle ben de düzelteyim diyor. senden iğrenmem ben sen benimsin ama yap bunları aşkım diyor. neden böyle yapıyor beğenmiyorsa , tiksiniyorsa gitsin diyorum yok diyor. bu arada ben bakımsız, çirkin biri değilim ama bazen belli bile olmuyor o dibime girdiği için görüyor. soğudugunu felan da sezmıyorum beni çok da beğeniyor ama bu aşırı samimiyet benden hiç tiksinmiyor diye mi yorumlamalıyım
Sevgilim beni çok utandırıyor çok üzülüyorum neden bunları yapıyor :((?
Cevapla