Kocam omuzlarımı ov dedi diye ağzıma geleni söyledim, ayıp etmiş miyimdir?

Ya adam insan gibi dedi ki hayatım omuzlarım çok ağrıyor biraz ovar mısın? Ben de bir anda sinirlendim dedim eşek başı mıyım ben sen beni kendine köle mi aldın bilmem ne adamın yüzü düştü birden hiçbir şey demeden beni dinledi dinledi sonra ben lafımı bitirince beni öptü özür dilerim hayatım dedi balkona gitti halen de orada oturuyor. Ya napim nolur yardım edin utanıyorum da şimdi keşke demeseydim öyle
Güncellemeler
+1 yıl
Barıştık aralıksız 2 saat masaj yaptım sorun yok teşekkürler herkese :)
Kocam omuzlarımı ov dedi diye ağzıma geleni söyledim, ayıp etmiş miyimdir?
Cevapla