Aile baskısıyla benle sevgiliyken başka kızı görmeye gitti ailesiyle kız çok güzeldi diyor bana gelmiş :( tamam ailen baskı yapıyor git kızı gör okeyleme bırakma bak birbirimizi seviyoruz dedim asla birakmam diyordu ama bıraktı napacagimi şaşırdım hakkımı helal etmiyorum çok canım yanıyor
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İnsanlar kardeşim olmuş kimseye güvenilmiyor. Salla gitsin nefret et ondan beddau a et Allah ından bulsun. Birgün anlar hatasını sana dönmeye çalışır ozaman sende si. tiri basarsın
Umarım pişman olur da benim gibi hıçkıra hıçkıra ağlar :(
Etme tabiki hakkını. Çocuk bir anda senden daha güzel bir kız görünce rotayı ona çevirmiş. Karakter yoksunu birisi bu sanırım. Geçmiş olsun.
Hak etmedim hiç hemde bir kere olsun üzmedim ya :( nasıl yapar aklım almıyor daha 2 gün önce ben seni brakmam o kızı onaylamam o kıza küfürler ediyordu o kizda bana yazmış aramızdan çekil diyorum sevgilisiym diyor olsun benle evlenck diyo
Demekki yalandan seni oyalamak için yapmış. Allah gözünü açmış. Uzak dur boşver. Çevrede az da olsa düzgün erkekler var. Umarım 1 tanesi seni bulur ;)
Artık nasıl güvenirim bilmiyorum :( tek tabanca devam edelim bakalım Teşekkürler
Ben başardıysam sen hayli hayli başarırsın merak etme. Herşey geçiyor.
Ah alan mutlu olmaz umarım oda olamaz bide özür dilerim hakkını helal et diyor ya asla etmem
Özür dilenecek bir durum yok. Yol ver gitsin. Önüne bakmalısın. Eğer başaramazsan yaz bana tiyolar veririm. Sıkıntı olmaz. Yardım etmek can yakmaz ;)
Pöh olmak istiyorum hemde çok bunu düşününce az da olsa rahatlıyorum ama bana yapılmazdi ya hep yapıcı oldum hiç üzmedim canın yandığında beni hatırla dedim ve ayrldm :( kız da nasıl bir kizaa bana diyor ki sevgili olabilirsiniz benle evlenck diye ;(
Ah canım... Hayat acımasız işte. Yavaş yavaş anlıyorsun. Yaşın da uffakdır şimdi senin.
Üniversite okuyorum 3. sinif
Evet belli oldukça küçüksün. İlk sevgilin mi?
2.
İlk ilişkinin sonu nasıl bitmişti. Bir bunu düşün. O zaman da ben nasıl normale dönerim, ah küh, etmiş miydin?
Yıkılmıştım yine aldatmisti çok zor atlattım midem ağrıdı 1-2 boyunca o kdr üzüldüm yani
Bak onu atlattıysan bunu da atlatırsın demekki hayatında bu ilk defa olmuyor. Seni sevenler neden seni aldatıyor hiç kendine sordun mu? Veya bunlar neden senin başına 2 defa geldi? Neyi eksik yaptın?
Yapıcı oluyorum uzmuyorum ondandır :(
Yani şahsen seni görsem sebebi net söylerim ama yazışmalardan elde ettiğim şu: sen çok alttan alan (bir anne gibi) birisin.
Kimse üzülmesin kafası var bende kalp kırmaktan çok korkuyorum ;( ama hep benim kalbim kırılıyor
Yok sen kesinlikle hep alttan alan tarafsın. Bu da erkekler için bu kız saf olarak yorumlanıyor.
Hayır hayır demeyi de çok iyi bilirim sadece kaybetme korkusu çok
İşte sendeki kaybetme korkusunu görmüş bunlar o yüzden de rahat davranıyorlar. Doğru erkekte çok güzel bir özelliğin var ama bunlar hep yapmacık erkek. Sevgilisi olsa bile hala mükemmeli arayan tipler.
Sevmek bu değil işte :(
Anlayacaksın. Fazla hak vermeyeceksin. Süründüreceksin. Kaybetme korkusu yaşayacak.
Kolay kolay hayatıma kimseyi almam ama şimdi daha da zorlaşti bakalım nolck Allah'ın adaleti şaşmaz.
Hayatında başarıla dostum.
Ondan iş cıkmaz. Gorustugum var dıyememıs gitmıste sana nie yorum yapıo zaten yapacagını yapms sende sil at. Karaktersızı
Peki
Seni sevseydi o kıza alıcı gözüyle bakmazdı. İyi ki bitirmişşin. Ne kadar çabuk fark edersen karakterinin senin için daha igi olur. Zamanla unutursun
Umarım unuturum ama o unutur mu bilemiycem ne zaman canı yanarsa beni hatrlasin :(
Merak etme herkes yaşattığını yaşar. Hemen unutmazsın zaten sadece zamana bırakmalısın
Peki
Ayrıl gitsin ne yapacaksın daha direk açık açık aldatmaya gitmiş ve aldatmış hadi ordan et yol ver gitsin hayır gelmez
Öyle yaptım ama nasıl toparlanirm bilmiyorum çok ağır ya :(
Ya bak senin suçun var mı yok üstüne soğuk su iç keyfine bak
:((
hadi ordan edeceksin bu hayatta hiçbirşey senden veya ailenden önemli değil kafana göre yaşa 5 dk öncesini düşünme sonrasını da d
Kalbim çok acıyor :( nasıl atlaticam bilmyorum 2 gün önce bana seni brakmam o kızı onaylamam diyen insandı nasıl bunu yapar nasıl ya
Erkek milleti işte herşeyi bekleyeceksin kızım siz kızlar da hep böyle yapan erkekler de bir bok buluyorsunuz işte böyle hüsran oluyorsunuz
Öğretmen kendisi
Okumuş öğretmen olmuş ama adam olamamış
Evet savaşı kazanmış olabilir ama beni tamamen kaybetti :(
Biri gelir biri gider
Daha güzelini buldular demekki
Olabilir ama herşey güzellik değil ki biz sevgiliyken o kız diyordu aradan çekil falan :( bu bana yapılmazdi hak etmedim ki
Ne yapacağına kendin karar ver
Kendi kaybetti şerefsiz
İyi yapmış senin gibi beyinsizeee 😂😂
Nasıl hoşuna gitti mi
Ahahaha 😂
Senden bir pöh olmaz
Ayy iğrenç. Bu erkekler çok şerefsiz ha
Hakkımı asla helal etmiycem :(
Onun nasıl bir pislik olduğunu kıza söyle
Kıza dedim ki biz birbirimizi seviyoruz falan kiz diyor olabilir ama benimle evlencek :(
Sen de onunla sevgiliyken beni görmeye gel.
Ben karaktersiz olamam.
Suratina tukurup sıç
Üzülmekten başka birşey yapamıyorum
Siz kizlar cok safsiniz yaa
Ne alaka