Eşim yüzünden hayattan zevk alamıyorum sizce ne yapmalıyım?

Hattattan soğuttu tam bir öküz yaşama sevinci bile yok boşanmak istedim ama 2 çocuğum var kıyamadım. Her neyse bugün bir karar aldım ve onunla paylaştım yarın itibaran birbirimizi hiç tanımamış gibi yapalım dedim Her şeye baştan başlıyalım sevgili dönemi falan yaşayalım dedim tamam dedi sizce iyi bir yöntem mi?
Eşim yüzünden hayattan zevk alamıyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla