Merhaba, Bir kadın ve bir erkeğe bağlı olarak değişir farklılık gösterir. Çünkü herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Seven şunu bunu yapar demek yanlıştır. Herkes herkes gibi sevmez, sevemez, sevmiyor! Hep diyordum da neyi dediğimi yeni fark ettim! 😅
Görsele kesinlikle katılıyorum, her türlü! 😅
Ben çok fena severim, çok pis severim, elimde değil, durduramıyorum kendimi, hayatım hayatımın anlamı her şeyim oluyor, oldu! 😅
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın☺ Maşallah Rabbim daim etsin mutlulugunuzu da sevginizide😊
Gerçekten seven; her daim sevdiğini düşünür, üzerine titrer, kıskanır, devamlı ilgilidir, sevdiği ile ilgili her mevzuyu öğrenmeye çalışır, gözü başkasını görmez, sevdiği gözünde dünya güzelidir, kusurları bile gözüne ilişmez çünkü o çok güzeldir... Kaba da olsa derler ya; "Gönül ot'a da konar, bok'a da". Başkalarının beğenmediğini gönül severse, artık güzel odur...
Sevgiyi söze dökmek, tam anlamıyla belli etmeyebilir. Önemli olan değer verdiğini hissettirmektir. Düşünceli davranışları, tutumları, ilgisi-alakası, koruyup kollaması sevginin belirtileri olabilir. 🌸
Şunca basit şeylere sevmeyen de katlanır bence. Sevmek kelimesi bu kadar ucuz gösterilmemeli bence. Umarım bu satırlar gerçek bir kağıda dökülmemiştir. :)
Seven insan naif olur, merhametli, düşünceli, korumacı, anlayışlı. İlgili, seninle alakalı her detayı aklında tutar, seni öğrenir senden daha iyi tanır. Bu kadın için de erkek için de böyledir.