Sevgilimin bana kes konusma demesi bağırması kıskanması hayatımı kısıtlaması hoşuma gidiyor normalmiyim?

Bağırma şu yönde olabilir beni kıskandığı için bağırsa hoşuma gider. Mesela geçen bı konu yüzünden bana bağırdı bende bağırma dedim benimsin bağırırım dedi böyle demesi çok hoşuma gitti daha sonra hoşuma gittiğini dedim ve o an bana kes konuşma gibi şeyler söyledi emretmeye başladı gülme ben gül diyince gülebilirsin falan dedi biz normalmiyiz kafam çok karışık aslında terslwmem lazım ama hoşuma gidiuo
Sevgilimin bana kes konusma demesi bağırması kıskanması hayatımı kısıtlaması hoşuma gidiyor normalmiyim?
Cevapla