Sevgilinizin kolundaki kıllara takar mısınız?
Sevgiliniz olmasa da otobüste, tramvayda vs karşı cinsin kol kılları dikkatinizi hiç çekiyor mu?
Sevgiliniz olmasa da otobüste, tramvayda vs karşı cinsin kol kılları dikkatinizi hiç çekiyor mu?
Bir erkek olarak, sadece sakallarım gür, bu nedenle kıllı bir erkek sayılmam ve bazı kızların kolunda, benim kollarımdan daha gür kıllar var ve bana itici geliyor. Ama sarı tüy şeklinde ise ve ya azsa sonuçta bayan da olsa insan, yani az çok kıl olur.
çekmez olur mu ya. bıyıklısı kolu kıllısı. sadece nefes alsıncılar ilgilenir böyle kızlarla. hatunda kıl hiç güzel durmuyo sadece kol için değil bütün vücut için geçerli. tek istisnası vajinal bölge. güzel durması istisna yalnız bunun da.
Ben kız halimle bile kolu kıllı kız görünce dikkatli bakarım maymun gibi kıllı olanlar gördüm iğrenç ya nasıl rahatlar anlamadım ben aldırmadan çıkmıyorum
bende
Çok tiksindirici bir görüntü erkekte de asiriysa iğrenç
Cevap
23Cevap
Kızdan kıl çıktıgsa sorun yok,
Ama kıldan kız çıkmış şeklindeyse durum vahim :D
kızlarda olmaz bazı kızlara bakıyorum erkek kolları gibi sanki kıl tarlasındasın kardeşim öyle iş olmaz özen göster kendine bak biraz
Ben güzellik asistanıyım, kıllı vücüt itici bişeydir. temiz yumuşak her erkeğin idealidir.
ben bir ara sevgilim bana sarılırken elimdeki makasla tüylerini alıyordum :D sonradan farkedince kafayı yedi, devamını getirmek zorunda kaldı
sevgilim olmasına gerek yok
sokakta kolu kıllı bir kız görsem içimden küfür ediyorum
tiksiniyorum gerçekten
Takmak bir yana dursun onlarla seviyor-sevmiyor oynayan var arkadaş
aşırı gür ve uzun değilse yani erkeklerdeki gibi sıkıntı olmaz. d neden olsun ki ergenlikte normal deerim ;)
kıl ıgrenc kadın dediğin pürüzsüz olacak kıl bende var zaten yeterı kadar :)
kollar okadar önemli değil... yeterki bacaklarında ve şeyinde olmasın yeter ;)
bu aksam ne kıllı sorular var yahuu.. evet sıyahsa takarım zıra benım kollarım dakı kıl sayısı cok cok az nerdeyse bellı olmuyor bıle
Cekmez mi, almasi en kokayo onu almayan bacagi hic almaz. Hemen kafamda diger yerlerdeki killar canlaniyor.
ben takarım arkadaş insan kendine bir özen gösterir o ne yaa
kol degilde yüzlerinde varsa kıskanırım o kılları :(
ben erkek olarak batarsan batsın derim, bir tek orda var zaten,, bayanda olmaz ama iğrenc
dikkatimi çekmiyor kollarında ki kıllara da takıntılı değilim
benim çok çekiyor siyah ise tiksinirim kısa sarıysa sorun olmaz :D
Seven insan için hiç bişey değil onlar
Gorıl gıbı deılse takmam kanks
kol kılları gözüme batmıyor.
kolu kıllı kürt kızları var <3
Valla ne yalan solıyım ıyy dıyorum acıkcası.
ben takarım bence kılsız kol
ben ediyorum ya kız temiz olacak
en dikkat ettiğim şey budur
Koltuk alti cok kotu oluyo
Kötü duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar