Dünyada maalesef bir kadın erkek ayrımı her zaman oldu Bundan sonra da olmaya devam edecek bunu üzülerek Tabii söylemek istiyorum çünkü işte erkek bunu yapar kadın şunu yapmaz kadın şunu yapar erkek bunu yapmaz herkes bir kere bu ayrımları geçecektir Evet her ne kadar kadın ve erkek fiilen eşit olması bile davranış olarak her zaman eşittir Çünkü kadın da bir insandır erkekle bir insandır hiçbir şekilde ayrım olmamalidir diye düşünüyorum