Bir kadının ağlaması başlı başına bir üzüntüdür. Bu ağlamayı ''göz yaşı silahı'' olarak kullanmıyorsa elbette. Elinden gelmeyen nedenler ile ağlaması ise çaresizlik getirir. Normalde ise sevdiğiniz biri ise ağlatmamak ve en doğru şekilde davranmak gerekli olan tek şeydir. Gülen bir kadın mutluluğu dibine kadar yaşatır
Ben çok vicdan yaparım. Karsi cinsin gözyaşıni geçtik masum birinin gözyaşı sebebi olmayı hiç istememe. Aşırı vicdan yapıyorum. Ama gel gör ki oluyor. Ister istemez göz yaşi döküyorlar doğru olanı yapsak bile gözyaşı dokulebiliyor. Misalen evli birisi ilanı aşk etse hayır cevabı versen bile gözyaşı dökebiliyor
Kahrolurum Allah yaşatmasın ben bi erkeğin ağlamasına dayanamıyorum o aglayınca tüylerim diken oluyor, oturup onunla ağlıyorum 😒 uyuyamıyorum, Hele ki bi erkeğin göz yaşını görmem beni çok kötü etkiliyor..
Bir kız da beni günlerce ağlatmıştı, tabi ki üzülürüm her hangi bir kalbi kırmaktan çok çekinirim ve vicdan azabı duyarım bu yüzden kimseyi kırmamayı deniyorum
Birine sebep olmak benim içimden hiç çıkmaz 15 yaşında yaptığım çocukca bir şeyin bile hala vicdan azabını cekiyorum ah olmaktan korkarım karmaya inanırım
Ağlamadan ayrılık olmaz, hatıralar uslu durmaz, ayrılırken muhakkak ağlama oluyor ama bazı ayrılıklar mecburen olan şeyler ve tabiki vicdanı sızlıyor insanın
Terso bir durumlarım olmadığı için , normal zamanda da dan dun söylerim , ani patmalar da olmadığı için , özür dilerim mucuks beni affet şekillerine de girmem. Kasa her zaman kazanır 😃
Karşı cinsse ağlattığım asla sızlamaz çünkü gerçekten erkeklerin canları yandığı ve üzüldüğü için ağladığını kesinlikle düşünmüyorum bir kız için.(veya bana denk gelmedi)
Eğer bu sevmediğim biriyse ağlasın beni ağlattığı kadar ama sevdiğim biriyse vicdanım sızlar kendime çok kızarım bir daha benimle konuşmazsa diye korkunç düşüncelere kapınırım