Evet arkadaşlar soru açık 10 tane dedim ama 3 eksik 3 fazla'da olabilir... Yalnız bu aşırı feministler kesinlikle yoruma gelmesin çünkü ne düşündükleri ne olursa olsun hep aynı olduğu için yorumlarını önemsemiyoruz! :D Namus bekçisimisin diyenlerde soruya gelmesin, bıktık hep aynı yorumları okumaktan dolayısıyla öyle düşünenlerde kesinlikle yorum yapmasın! Birde bu geçmiş geçmiştir deyip yorum yapmak isteyenler de yorum yapmasın çünkü pek umrumuzda değil öyleleri! :D Gerçek ve delikanlı türk erkekleri yorum yapsın sadece, avrupalı erkekleri örnek alanlar başka soruya gitsin :D
10 tane sevgilisi olmuş bir kızla evlenirmisin? Detayı okumadan yorum yapmayın! Ne düşünüyorsunuz?
Senin aldığın kadın kaçıncı olacak? Onu geçtim Avrupailer yazmasın, feministler yazmasın demişsin geriye kalanlar yurdumun kompleksli vasıfsız Türk erkeği... Madem görüşlere açık olmayan, kendi dediğini onaylatmaya çabalayan tipik Orta Doğulu bir erkeksen bu sayfada ne işin var? Sen git evrimleşememiş mağara erkekleri diye site kur onlara onaylatırsın... Zaten kaç kişiyle sevgili olmuş kadın illaki komplekssiz başka erjeklerle karşılaştırılmaya korkmayan bir erkekle illaki denk gelmiştir sana mı bakacak? Sen hiç manitası olmamış kız denk gelir çünkü erkekten anlamıyordur, o yüzden korkma sanada yurdumun tipik gelenekçi ev kızı düşer merak etme:)
0
76 Yorumla
Soran
+1 yıl
Seninde yaptığın yorumdan ne halt olduğun belli oldu :D Bu işin kompleks ile alakası yok, çünkü senin gibi düşünceye sahip olanlar yedikleri haltlara kılıf uydurmak için çağdaş olduklarını ve modern olduklarını iddia eder :D O zaman iş evlenmeye gelince kız isteme, takı vesaire çağdaşlık ve modernlik ile alakası olmayan bu adetlerden vazgeçin, tabi yerse! :D Madem ki bu kadar modernsiniz iş evlenmeye gelince niye türk erkeğinin peşinden koşuyorsunuz o zaman? Gidin direkt avrupalı yabancı erkek ile evlenin, yanlız baştan söyleyeyim onlarda örf ve adet olmadığı gibi kız isteme takı gibi şeylerde olmaz ve sistem dost hayatı üzerine kuruludur :D
Ne haltmışım açıkla bakalım... Yahu kaç kişiyle sevgili olmak modernliği göstermez tercih meselesidir ama bu gibi tercihlere saygı duymayıp onları yeren insan geri kafalı ve komplekslidir.. Modernlik her görüşe saygı duyup kendi hayatını yaşamaktır senin modernlik anlayışın izlediğin filmlerden oluşmuş belli... Yediğim halta ne kılıf uydurayım ki? Kötü birşey mi yapıyorum? Yalan mı söyledim 1 sevgilim oldu ama aslında 10 tane sevgilim olmuş? Gayet normal benim tercihim istersem 1000 tane yaparım bende kendi kafamda olanla birlikte olurum zaten... Onu geçtim ki benim bu tarz iğrenç geleneklere bağlı olduğumu nereden biliyorsun? Üç kuruş takı için karakterimden mi olacağım? Örf ve adetleri hiç sevmem... Büyük bir kazanç olur öyle biriyle evlenirsem. Kafam uyuyorsa takıyı kız istemeyi ne yapayım? Kaç yer gezdim sevgililerim oldu yabancı hiç biri böyle yobaz değildi ve hepsi filinta gibiydi öyle adama da davullu zurnalı düğün gitmezdi zaten:) Türk sevgililerimden de çok şükür en özgüvenli ve aklı başında olanlardı senin gibileri buralarda yakalıp eziyorum sadece:) Hiç Türk erkeğinin peşinden de koşmadım maalesef Dm'lerden bile rahat vermeyen ırkın neyinden koşayım:D
Tamam işte karşıt görüşlü olduğum için aklı sıra bana cahil deyip ezmeye çalışıyorsun ama bana bu ucuz lafların sökmez :D şimdi sen beraber olduğun o sevgililerin hepsine aşıktım'da dersin :D Zaten her sıkıştığınızda aşık olduğunuzu söyleyip yediğiniz haltlara kılıf uyduruyorsunuz, ancak bir insan hayatı boyunca en fazla 2 maksimum 3 kere aşık olabiliyormuş... sizin gibi daha yaşı 25 olmadan 10 defa aşık olmuyor :D
Aşık olurum olmam sanane abisi benim tercihim istersem tek gecelik ilişki yaşarım bu seni bağlamaz , daha da cahilleşiyorsun, yahu yediğim haltı seksten kastediyorsan, bayağı büyük halt yemişim ben ya, neymişim ben:D Öyle gerici ve komik konuşuyorsun ki inansam kendimi erkek parası yiyen gelenekçi Türk kızı sanacağım, ya da erkekleri kandırıp dolandırıyorum falan:D Halt yeme anlayışını değiştir:) Neysem oyum ben kimseye kendimi beğendirmek ya da standartlara uymak zorunda değilim. Aileme gelecek olursak bu ülkeden git başka yerde yaşa istersende orada biriyle evlen diyen bir aile... Yurtdışında okumam için çabaladılar orada yaşamam içinde... Sence böyle diyen aile örf adet diyecek kadar sen midir söyle:D
Yazık bence ailenin güvenini boşa çıkartmışsın! Onlar senin okuman için çabalamış düzgün bir insan ol diye her önüne gelenle yattıklarına bilseler mutlu olacaklarını zannetmem! Devam ediyorum... Sen kendin gelip soruda yorum yaptın ve aynı görüşte olmadığım için aklı sıra bana ayar vermek için! Ama çetin ceviz olduğumu anladığın şimdi kıvırıyorsun :D Herkes seninle aynı görüşte olmak zorunda değil hanımefendi... Türkiye'nin yüzde 90'ı senin gibi hayat yaşayan kızlara o... gibi yaşıyor der, bana inanmak zorunda değilsin ama beğensen'de beğenmesen'de bu böyledir :D
Sen kimsin de sana laf çevireceğim her sözümün arkasındayım seni cahil yobaz! Ailem neyine üzülsün beyin yoksunu seni kültürlü okumuş etmiş herkesin tebrik ettiği için mi üzülsün? Ailem Türk erkeklerini beğenmediği için yabancıyla evlen diyor tabii senin görüşün derler her zaman... Senin gibi ezik cahiller tabi o... gibi görür hepsi kadınları ezikleyen kompleksli erkeklerden oluşuyor bu toplumun, senin attığın post bir kere görüşe saygısızlık benfe ona göre yorum yaptım asalak Orta Doğulu seni
Ne kadar terbiyesiz olursan ol senin gibi bir o... pu için çizgimi bozmayacağım :D Senin gibi feminaziler benim gibi karşıt düşünceleri olan erkeklere tahammül edemezler! Peki neden? Çünkü doğruları söyleyen bir erkek çıkınca ve sizi eleştirince ancak kudurursunuz :D Onun için çatlasanda patlasanda türkiye'nin gerçekleri ve bunu hiç bir zaman değiştiremeyeceksiniz :D Terbiyesiz seni :D
Senin gibi abaza sapık aklı s. knde olan bir erkek bana istediği kadar o. u desin ne yazar? Güzel modern kızlara bakıp 31 çek abazan seni. Akıllıyım kültürlüyüm çok güzelim, senin gibi erjekleri paspas yapar geçerim, ezik kompleksli.13 cmlik s. kni ve 2 dkde boşalan tipik abaza Türk erkeği seni.. Sizin gibiler anca sizin gibi çirkin kıllı okumamış eğitimsiz kezbanlar çeker zaten. Koca göbeğinden atma, sende bizim gibi güçlü kadınlar tarafından aşağılık beceriksiz zayıf görünüyorsunuz, sizde bunu değiştiremezsiniz Yallah Arabistan'a
Işte tamamıyla azdın şimdi! :D Ne kadar terbiyesiz bir kızmışsın sen öyle! :D Benim göbekli erkek olduğumu nereden biliyorsun kaşar! :D boy 1m90 kilo 87 haftada 3 günde spor yapıyorum ama senin gibi düşünmediğim için ancak "ezik, cahil, aklı şeyinde" diye kurduduğun için saldırırsın :D Haydi feminazi başka yerde yorum yap... Sana ailen nasıl terbiye vermiş merak ediyorum, bu kadar ağzı bozuk bir kız mı olur! :D
Demek ki aklın kısaymış bıradan bunu da anladık... Sırf kezbanları etkilemek için spor salonunda çıkmayan, aklını geliştirmeyi unutmuş bir erkek parçasısın.. Sen benim eğitim seviyeme ve yetiştirilme seviyeme ulaşamazsın:) Kaç yer gezdim, iki bölüm okudum ve dillerim var ayrıca müzik ve çizimle uğraşan biriyim senin ne vasfın var acaba? Ben bu yaşt birikim sahibiyim sen benim gibi kültürlü olamazsın. Senin gibi laf anlamayan yovazlara kibar davransak laf döndürme dersiniz ya da tınlamazsınız anca böyle tiye alıyorsunuz çünkü anladığınız dil bu:) Ayrıca feminazi terimini bir araştır, erkek düşmanıdır, nereden duydunda kendi cahil kafana göre yorumladın? Erkek düşmanı olsam bir sürü erkekle çıkıp birlikte olur myydum?(!) Sen gittikçe batıyorsun ya çok eğitimsizsin çok yazık sana
Erkek düşmanı olmaktan çok seninle aynı görüşte olmayan erkeklerin düşmanısın... Allah'a şükür evim var, arabam var kenarda birazda birikimim var... onun dışında fransızca'yı çok iyi konuşuyorum ve orta seviye ispanyolcam'da var! Spor salonuna da kas yapmak için değil fiziğimi korumak ve sağlıklı yaşam için gidiyorum... Yani sırf seninle aynı düşüncede değilim diye bana baya bir saydırdın :D Tamam sen kültürlü bir insan olabilirsin ama sana hiç karşıt görüşte ki bir insana saygı duymayı öğretmediler mi? Her okumuş, her iş güç sahibi olan veya durumu iyi olan insan aynı düşünceye mi sahip olmak zorunda? Sen şimdi bana yine arabistan'a git dersin :D
Ya hasta mısın sen? Asıl saygı duymayan sensin o yüzden yazdım.. Feministi , Avrupaisi gelmesin demişsin asıl ayıran sensin! Benim cümlelerimle beni vurma az orijinal ol.. Altta da demişler zaten başka görüşe açık değilsen neden soruyorsun diye! Komiksin cidden... Sen kendi düşünceni onaylatamadın diye bana o. pu dedin.. İlk küfür eden kim bakalım
Sorduğum soruda sadece aşırı feministler ve avrupalı erkekleri örnek alanlar yorum yapmasın dedim... Çünkü feministler benim gibi düşünenleri daima düşman gibi gördüğü için yaptıklar bel altı saygısız yorumları umrumuzda değil ki senin yorumunda aynen böyle bir yorum! Ancak cahil, yobaz, abazan gibi sıkıştığınız zaman bir tek bu kelimeleri kullanırsınız :D
Birde benim cahil bir insan olmadığımı anladığın için kuduruyorsun :D Dediğim gibi her insan aynı düşünceye sahip olmak zorunda değil! Bunun kültürlü olup olmamakla alakası yok :D Ve maalesef sen bunu kabullenemiyorsun :D
Sizde karşınızda akıllı güçlü pasif olmayan kültürlü kadın görünce o. pu damgasını yapıştırıveriyorsunuz! Çünkü hükmetmek ve komplekslerini bastırmak için pasif kadın yönetmek istiyorsunuz. Çünkü tecrübeli zeki kadın senin ne mal olduğunu anlar o yüzden kendiniz gibi salak kadınları istiyorsunuz. Bu yüzden bh ülkede kadınlar değersiz ve aşağı görülüyorlar, tecavüz ve cinayet bu zihniyetten çıkıyor. Bana o. pu diyen bir terbiyesiz birine canım cicim diyemem! Sana az bile dedim ben sen bunların bin katını hakediyorsun. Sorduğun soru sosyolojik bir soru, feministide yazar senin gibi yobazıda madem kaldıramadın köyünde öttür düdüğünü. Zaten kaç tane bakış açısı varda bu kadar çoğunlukta olan feminist ve avrupaileri dışladın? Biri ya yobazdır ya medeni.. Sen yobazca görüşünü onaylatmak istiyorsan başlığa sadece benim gibi gericiler yazsın de..
Asıl kuduran sensin hoşt:) Bana ne gibi bir bilimsel ya da evrensel bir düşünce söyledin hadi anlat dinliyorum:D Sen kara cahilsin karaaa kudur, birgün bilim sizinde kodlarınızı iyileştirecek bir İLAÇ bulur umarım...
Onlarca erkekle yatan kıza toplumda o... pu denir ister kabul et ister etme :D Inanmıyorsan sokakta ki her hangi bir vatandaşa sor cevabı aynen bu olur :D Senin gibi yediği haltlara kılıf arayanlar ise ya aşk der, ya çağdaşlık der, ya da kültürlüyüz der... tabi yersen! :D Onun için bırak kendini avutmayı seninde ne halt olduğunu anladık :D Benim anlamadığım herkes istediği yaşamı yaşayabilir o konuda sorun yok, ama birileri de çıkıp eleştirdiği zaman ağlamayın :D Sen istersen şimdiye kaç tane sevgilin olduğunu ve kaç tanesiyle yattığını anne ve babana söyle bakalım ne diyorlar... modernsin ya! :D
Ya sen ne saçmalıyorsun:DAsıl sen kudurdun ben sana acıyorum gülüyorum:D Çok zavallısın:) Sen ailene söyleyebiliyor musun? Aileme cinsel durumumu niye söyleyeyim ki? Ailemi ne ilgilendirir? Avrupa'dakilr söylüyor mu niye söylesin? Arkadaşıma bile anlatmam , sen kezbasınsın galiba herkese çok anormalmiş gibi anlatıyorsun... Bana bizim abaza cahil toplumdan bahsetme bırak allasen:DÇalışan kadınlara bilr o. pu derler, evlenmemişe evde kalmış derler, hamile kadın sokağa çıkmasın derler, kadınlar okumsın evlensin ev işi yapsın derler, derler de derler çünkü senin gibi ypbazlar:) O yüzden bana 3. dünya ülkesi denilen , ülkesinde turist olarak bile dolaşılmaya korkulan bir ülkenin toplumundan bahsetme biraz mantık lütfen? Senin gibileri yok edemiyoruz ki bu toplum refah seviyeye ulaşsın, yobaz abaza bir asalak çıkıverıyor hemen.. O yüzden bana kadın cinayetleri işleyen, çoluğa çocuğa hayvana tecavüzde ülkeler arası üst seviyede olan ülkenin toplumundan bana dem vurma. Onlar herşeyi derler çünkü KADINIM, senin gibilrrin benim gibi okumuş etmiş kadınlara tahammülü yok. O yüzden beni alt edemedin kudurdun tribine girme mahvederim seni, sende içten içe kabul ettinde başka sözün kalmadığı için seni alttım ettim falan diyorsun harbi sen çok komiksin ama toplumun durumu çok acı. Bir sözünde mantık yok bilim yok ama bol bol elalem ne der var:D Bence sen daha da rezil olmadan sus, gören kimin üstün olduğunu hemen anlar:) Kapiş:D (he zorda kaldın diye yardakçı kankalarını bulma , bir cahil yetiyor)
"Benim anlamadığım herkes istediği yaşamı yaşayabilir o konuda sorun yok, ama birileri de çıkıp eleştirdiği zaman ağlamayın"demişsinde istediği gibi yaşasın deyip eleştirmen peki:D Ahaahahahaa koptuuuuum tam bir tipik Orta Doğulu:D Karışmıyorum diyor ama laf yetiştirmektende geri duramıyor kıskançlığından:D Bende burada en hakkım olan "eleştiri"mi yapıyorum, ki sen eleştiri ve başka yprumlara kapalı ve at gözlükleri takan biri olsanda:D Bu yaşta attığın ve beklediğin yorumlardan belli seninde ne halt olduğun:D Ya ben kendi kafamda kültürlü özgüvenli erjeklerle birlikte oluyorum onlar sizin gibi geçmiş hesabı sormadığı için kendimi sizin gibilere yamanan kjzlar gibi aşıktım gibi şeyler uydurmata ihtiyaçta duymuylrum neysem oyum ben:D Çevremde de çok takdir gören özenilen biriyim, sizin gibi kendimi kanıtlama ve hesap verme ihtiyacım yok, sen bunları bakireliğe tapan kız erkeklere söyle.:D Ben, sıkıldım laf sokmaktan sende doyamadan o lafları yemeye, yenilen pehlivan misali:D
Avrupa'da ki kızlar bir erkekle ilk defa beraber oldukları zaman annelirine söylüyorlar :D devam ediyorum biriyle bir ay'dan fazla beraber oldukları zaman hayatımda biri var diyorlar ve gerekirse belli bir süre sonra anne ve babasıyla tanıştırıyorlar ve gizli saklı yok onlarda! Ama allah bilir sen hiç kimseyi tanıştırmamışsındır ailenle örnek kızsın ya :D Ne yapacağını ve nasıl saldıracağını bilmediğin için saşırdın ve kuduruyorsun :D Senin karşında ki ne ne saygın var feminist? Türkiye'de bir kaç gün önce kadir şeker diye bir genç senin gibi bir kadın şiddet görüyor diye müdehale edip kazayla kocasını öldürdü ve 12 buçuk yıl ceza aldı! Bende bununla ilgili feministler ve kadın savunucuları ne yapacak diye soru sordum... Peki kaç tane feminist soruda yorum yaptı sence? Tabi ki 0 :D Kendinizi bir şey sanıp sadece işinize geldiği zaman yorum yapıyorsunuz... Sana toplumda onlarca erkek ile beraber olan birine o... pu derler dedim, yalan mı söylüyorum? Inanmıyorsan sor :D Annen ve baban ve çevrendekiler senin gibi olmak için imreniyormuş diyorsun, bence onlar daha çok senin eğitiminle ve yaptığın işle ilgili imreniyorlar yediğin haltlarla değil :D Annen ve baban bilseydi şu yediğin haltları suratına tükürürdü :D Ezik seni :D
Zaten eğitimimle imrenecek başka neyle ilgilebecek? Başkalarıyla ne yaptığımı niye sordunlar onları ilgilendirmez ki merak ederlerse de söylerim benim gizlim yok, onlarda tükürmez sevgililerimi söyledim her yere de gittik ailem kaç yaşında kızını evcilik oynadığını düşünmüyordur bir zahmet:D Öyle geri kafalı ailemde yok aileden vurma. İyi ki senin gibi elalem ne der diyen varoş kültürsüz aileden gelmedim :) Salak Avrupa'da aileyle yakın olup konuşma kültürü yok bir kere, o dediğini herkee yapmıyor sakin:DSaçma sapan yorumlar yapma bari tanımadığın Avrupalılar hakkında:D Çok mersk ediyorsan bende 1 aysa tanıştırırım ailem birşey demezki:D Ama ben bu ciddiyetlrri sevmiyorum işte:) Sen hangi feministi takip ediyorsun acaba? Altun'dan bahsediyorsan o frminist değil? Sen benim bu dava hakkında ne yaptığımı ne bilebilirsin ki? Herkes elinde olabildiğince sosyal medyadan ya da protestodan yardım istedi zaten, maalesef düşünce özgürlüğümüz olmadığı için daha faslası gelmiyor bu ülkede insanın elinden ama sen ne yaptın acaba onu söyle? Yazık oldu o çocuğa sen onun yerinde olsaydın zaten bu kız feministtir der dövsün dersin öyle hastaljklı zihniyetsin... Ayrıca şu sorununda cevabını ver. Benim yediğim haltsa seninki ne oluyor?
Avrupalıları bana tanıştırmana gerek yok çünkü onları senden daha iyi tanıyorum ve doğru söylediğim için yine kuduruyorsun :D Kadir şeker bu olayda ceza aldı ya sen bundan sonra sokaklara'da işlenecek ve kimsenin müdahele etmeyeceği kadın cinayetlerini gör! Sonra'da senin gibi feministler çıkıp mangalda kül bırakmazsınız! Ama konuşmanız ve adalet aramanız gereken çok kritik bir yerde her zaman olduğu gibi konuşmadınız ya, işte yıllarca onun acısını çekeceksiniz... Türk kültüründe git her haltı ye, o... puluk yap diyen anne baba yoktur, sen eminmisin türk olduğunuza? :D Soyunuz yabancı olmasın? :D Sana o kadar güzel ağzının payını veriyorum ki şu anda sinirden ağladığını hissedebiliyorum :D
Avrupalıları senden daha iyi bilirim , sevgililerim ve arkadaşlarım çoğu oradandı... Dediğin durum herkes için geçerli değil çünkü aileyle takılan bir toplum değiller hani ailesiyle içli dışlı olanlar tanıştırır benim avr. arklarımın çoğunda yoktu tanıştırma, bizde var o aileyle tanışıp ciddiye bindirme olayı... Ben Kadir Şeker davasında susmadım bunu hiiç bikemezsin onu geçtim susan feministte görmedim sen neren feministinden bahsediyorsun? Onu geçtim sadece feministler karşı çıkıyor galiba kadın cinayetlerine? İşte sizin gibi zihniyetlet birşey yapmadığı için oluyor bunlar? Sen ve feminist olmayan tayfa ne yaptı? DESTEKLEDİ ŞUANKİ GİBİ!!! Bir erkek olarak antifeminist bile olsan sende karşı çıkmalıydın neden çıkmadın? Madem feministler bu kadar azınlık sizde konuşun tabii işinize gelmiyor, kadınları ezmek hoşunuza gidiyor! Biz Türküz ama gerici Türk toplumunu istemiyoruz! Kadınları ezen asağılayan bir kültür istemiyoruz, dünyada gelişmemiş ülke olarak anılmak istemeyen bir aileyiz... Çünkü herşeyin farkında medeni bir aileyiz senin asla anlayamayacağın:D Ben siyaset ve sosyoloji öğrencisiyim savunma ve hak konusundan bana bahsetme ezer geçerim:D Hiiç haklı değilsin derste senin gibi yobazları işliyoruz sen benim için iyi bir deneksin ülkenin geriliğini kanıtlayan:D şu an siyaset dersindeyim bir yandan senle bir yandan gündemi tartışıyorum, çok eğlenceli:D Sinirden ağlayacağım daha çok konu var sen benim için geri kafalı yobazdan öte gidemeyen varoş bir erkek parçasısın sana sinirlenmem acır ve gülerim şimdiki gibi:D Havlaa:)
Ben avrupalı kızları kast ettim anne ve babasına söyleme konusunda erkekleri değil :D Çünkü erkekler söylemez ciddi değilse ama kızlar söyler :D Bu arada tekrar ediyorum avrupalıları senden daha iyi tanıyorum :D... Devam ediyorum... Kadın cinayetleri ile ilgili her zaman burada yorum yaptım ve böyle ş.. refsizlerin idam edilmesi gerektiğini defalarca söyledim ama sen ve senin gibiler avrupa'ya karşı 5. inci dünya ülkesi konumuna düşeriz diye her zaman karşı çıkıp öldürmek çözüm değildir dersiniz! :D Birde diyorsun ya siyaset ve sosyoloji okuyorsun, sana sadece bir şey söyleyeceğim... Türkiye'de herkes işsizlikten, ekonomik krizden dolayı ağlıyor ve ülkenin kötü durumda olduğunu söylüyor ve çoğuda bu sitede gündem başlığı altında soru sorup şikayet ediyor ama ne hikmetse her şeçimde yaklaşık 20 yıldır aynı isim seçimi kazanıyor! Eeee o nasıl oluyor o zaman? :D Onun için bende her defasında yorumlarımda ağlayacağınıza seçimlerde adam akıllı oy kullanın diyorum :D Ama sende şimdi o na da "bu kötünün iyisidir diye" kılıf uydurursun :D
şu an seçimlere geldik ve ben sorumlu tutuldum ya ayy çok gülüyorum:D Hile denen şey bizde bol bol mevcut ve senin gibi zihniyet çok bunu kabul ediyorum zaten o yüzden acıyorum topluma ya:D İşte bu gerici zihniyet yüsünden iktidar değişmiyor hala ne boş yapıyorsu sen:D Ülke b. ka da batsa sol partiye vermemek için sağ muhafazakarlara veren bir güruh var şimdi anladın mı neden iktidar değişmiyor? Şimdi de başlarsın kominist diye salak muhafazakar gerici seni
Yahu ben bu iktadara bir defa bile oy vermedim :D Devam ediyorum türkiye'de hile var diyorsun ama bende diyorum ki hile varsa bile büyük bir oy farkı olsa hile yapsan bile o farkı kapatamazsın! :D Bu partinin türkiye'de ki oy tabanı yüzde 40'ın üstünde sen ne anlatıyorsun daha! Türkiye'de parlementer sistem geri gelse yine bunlar iktidar olur, sonra'da türkiye kötü diye yine hepiniz ağlarsınız :D Neyse seninle siyaset tartışacak değilim siz ancak buralarda yazmaktan başka bir işede yaramazsınız! Senin gibi kendine modern diyenler kaç tane akılsız bunlara oy veriyor haberin var mı? Bir keresinde seninle yaptığım gibi çok uzunca bir süre bir kızla burada tartıştım, kızda cahil falan da değildi... Gazetecilik okuyan oldukça kültürlü biriydi ve bu iktidarı savunuyordu! Yahu zaten ne tartışıyorum ki seninle, sen yine bir şey bulursun dediklerime :D Neyse sen en iyisi dersine konsantre ol, seninle aynı düşüncede olmadığımız kesin ama benim anlamadığım nasıl oldu da beni muhafazakar kesimle bir tuttun hayret ediyorum... Sırf bir insanın 10 tane sevgilisi olmuş olmasını onaylamıyorum diye benim iktidar'a oy verdiğimi bile ima ettin :D
Tuhaf tuhaf iktidarı savunur gibi şeyler söylüyorsun! Sonra ben iktidara oy vermiyorum diyorsun.. Onu geçtim senin hala beynin basmıyor mu cahil asalak çok olduğu için oy veriyor tabii, Türk toplumu gerici! Her gerici zihniyet okuyunca ilerleyemiyor maalesef mayasında ve yetişmesine bağlı. Sırf torpil için para için oy veren var, bunları da mı bilmiyorsun? Sanki ben iktidar oy almıyor diyorum , almasa iktidar olur mu zaten? Başından beri toplumu eleştiriyorum hala bir b. k anlamadı o man kafan. Gene sorarsın şimdi sen neden hala oy alıyırlar peki diye:D Onu geçtim muhalefetsen karşı tarafın kazanmasını neden bana nispet yapar gibi anlatırsın ki? Ulan herif sırf bana inadından kendi partisinin kaybetmesine seviniyor:D Hırrslı cahil seni
Ben hiç bir zaman akp'ye oy vermedim tekrarlıyorum... Son iki seçim oyum chp'ye oldu çünkü chp seçim vaadinde suriyelileri gönderme sözü verdi! Bu iktidar türkiye'yi yıllardır soyuyor... Bu köprü geçiş garantilerini ve yap işlet devret modeli projeleri yüzünden kaybettiğimiz milyarlarca tl'yi hiç konuşmuyorum bile! Bende farkındayım ülkede cahil kesimin çokluğundan ama bunlara okumuş o kültürlü diye saydığın çok kişide oy veriyor! devam ediyorum... Benim görüşümün siyasi düşünce ile hiç bir ilgisi yok! Her ne kadar düşünce tarzım sana göre muhafazakar gelse bile kötü ile iyiyi ayırabilecek düzeye sahibim metak etme :D Bile bile hırsızlara ve hortumculara ve sadece devleti soyup kendi cebini dolduran zihniyetlere hiç bir zaman oy vermedim, vermemde! Örnek olsun diye söylüyorum, kaç tane sanatçı her sene saray'a gidip yalakalık yapıp iktidar'a şirin gözükmek için oralara gitti iyice bir bak derim, ve bu insanların çoğusu muhafazakar görüşlü olmadığı gibi cahil de değil! Yani siyasi görüşün düşüncem ile hiç bir ilgisi yoktur... Ama seninle aynı düşünceye sahip değilim diye başından beri beni küçük düşürmeye ve cahil falan diyerek ezmeye çalışıyorsun :D
Yahu görüşünü siyasete çeken sensin sonra görüşümle siyaset bir değil diyorsun. Ben her okuyan gezen kültürlüdür mü diyorum? Laf salatası yapmaya bayılıyorsunuz. Modernim diyenlerde vetiyor evet para için onlarda şrfsiz ben napıyım? Kastettiğim eğitimin yanında kendini ve zihnini geliştirmek.. Cahil insan kafasındaki kalıpları kırmazsa Oxford'da okusun gene gelişemez! Bana sanatçı diye geçinen şarkıcı müsvettelerini anlatmana gerek yok hepsinin ismini bile veririm. Türkiye'deki çoğu sanatçı ve şarkıcıyı dinlememde desteklememde bu yüzden! Şarkıcı olanların çoğu okuyarak ya da geliştirerek gelmiyor zaten buralara bu ülkede. BAŞINDAN BERİ BAŞKA DÜŞÜNCELERE KARŞI KUDURAN SENSİN BEN SANA SAYGI DUY DİYORDUM SÜREKLİ BUNU SÖYLEME BENDEN ÖĞRENİP. Zaten postundan belli ne kadar başka düşüncelere saygı duyduğun...
Çünkü senin gibi feministler hiç bir zaman eleştiriyi kabul etmiyor, ve tahamüllünüz yok :D Bende baştan yorum yapmasınlar diye soru detayına ekledim :D Artı bu feministlerin hepsi batı ülkelerinin yaşam tarzını örnek diye önümüze koyar ama tabi ki sadexe işine gelir tarafları! :D Mesela hepiniz dersiniz ki, avrupalı erkek için geçmiş önemli değildir, ev işlerinde her zaman kadınlara yardım eder ve anlayışlıdır vesaire vesaire... ama hiç biriniz avrupa'da ki yaşam tarzının dost hayatı üzerine kurulu olduğunu konuşmazsınız çünkü işinize gelmez :D Evlilik dışı çocuk yapmayı falan hiç konuşmuyorum bile :D Sen şimdi onlara da modern dersin :D
Evlilik dışı çocuk olabilir bu iki kişinin kararı. Ben çocuk istemiyorum evlensemde evlenmesemde. Sanırım birlikte yaşamak sizin köyde dost diye tabir ediliyor ama asıl anlamı onun evli erkeğin başka kadınla olmasıdır. Birlikte yaşamayı manrıklı buluyorum bir ilişkim olursa belli süre sonra neden olmasın
Buna da kılıf uydurdun ya gülmekten öldüm :D Sen beni küçümsemeye devam et :D Birde o küçümsediğin köy insanları senin gibi küstah değil :D Sonra'da anne ve babam'dan çok iyi terbiye almışım diye bu sitelerde kendini avutmaya devam et :D Şu dost hayatını da modern yaşam diye savundun ya, sana hiç bir şey söylemiyorum artık :D Keşke açıkça dost hayatının avantajı birlikte olduğum erkekten bıktığım zaman tekmeyi kıçına daha rahat vurabilirim deseydin daha gerçekçi olurdu! :D
Köylü olmak ayrı köylü gelişmemiş zihniyet ayrı... Sana modern geliyorsa ayrı ama benim için gayet normal bir durum:D Hani görüşelre saygı duyordun herkesin kendi hayatı falan noldu başa mı sardık:D Evet canımı sıkarsa sepetlemek için evli olup boşanmaya uğraşacağıma daha pratik çözüm:)
Ha işte direkt bunu söyleseydin tamam derdim, ama illa ki bir kıvıracaksın kendini modern ve gelişmiş göstermek için :D Yine kudurma kız :D Neyse hadi dersine konsantre ol, benim yüzümden geri kalmanı istemem :D Birde seninle aynı düşüncede olmayan herkese cahil deme :D senin gibi okumuş, kültürlü bir bayana yakışmıyor :D
Sende seninle aynuı düşüncede olmayana o. pu deme:) Kendimi burada kabıtlama ve onaylatma ihtiyacı duymuyorun senin gibi:) Bu ülkede okumuş kültürlü baaağyan olmak zor anlatmak için çok çabalıyoruz aynı dilden konuşmaya çalışıyoruz anlasınlar diye ama hanzolar anlamıyor
Bana niye hanzo diyorsun yine :D Ben o... pu'yu 10 tane sevgilisi olmuş kızlara söylüyorum sen niye alınıyorsun ki... Birde siz istiyorsunuz ki dünya hep sizin etrafınızda dönsün ülkenin yaşam tarzı veya bakış açısı değişsin! Madem ki bir değişim istiyorsun çalışın çabalayın türkiye'de bir tane kadın cumhurbaşkanı çıksın! :D Ama nerede... Senin o göklere çıkarttığın avrupa'nın en gelişmiş modern ülkelerinde bile almanya dışında güçlü bir ülkeyi yöneten kaç tane kadın var, feminist! :D Toplasan 193 ülkenin yüzde 10'u bile kadınlar tarafından yönetilmiyor :D Hele avrupanın önde gelen 5 ülkesinin 4'ünün tarihinde hiç bir zaman kadınlar tarafından yönetilmedi :D Sen hala boş boş feministlik üzerinden kendini avutmaya devam et :D
Ayy ne mutlu sana ! Kadınlar yönetemiyor diye kendini avutursun pasif hanzo! Bilir misin hiç Cam Tavan sorununu? Kadınlar cinsiyet yüzünden istedikleri kadar gelişseler erkekler önde oluyor çünkü cinsiyetçilik var cam tavan var o tavanda takılı kalıyor! Cahil önce bunları öğren, cinsiyetçilik var diyorum oku çabala diyor:D Ben sana daha ne diyeyim, sizin yüzünüzden bize izin verilmiyor! 10 tane sevgilisi olan kişiye neden öyle diyorsunki bu da onun görüsü hayatı zorla o kıxla mı evleneceksin :DzBenim geçmişim seni bağlamaz 1000 kişiylede sevgili olurum benim hayatım saygı duymak zorundasın! Avrupa'da kadınların yönetmelikte yeri az ama bizim kadar değil.. Onu geçtim en azından giyime karışılmıyor, ev işi yapmak zorunda değil, zar sorunları yok... Toplumsal alanda eşitler bizde o da yok!
Yahu kaç kişiyle beraber olursan ol, ama birileri de çıkıp sizin o... pulardan farkınız yok dediği zaman hemen ağlamayın :D Hadi tamam diyelim ki türkiye'de senin dediğin gibi cinseyetçilik var, fransa'da, italya'da, ispanya'da da mı cinseyetçilik var? Oralarda hile de yok ve herkes özgürce oy kullanıyor... Mesela fransa'da defalarca kadın cumhurbaşkanı adayları oldu ama yinede kazanamadılar, halbuki fransa'da kadın sayısı erkekten fazla ve o na rağmen kadınlar çoğu bile kadın adaylara oy vermiyor güvenmediği için onun için boşuna bu sitelerde yırtınmaya devam et sen feminist :D
Sen resmen kadın düşmanısın, bunu şimdi kanıtladın! Kadınlara güvenilmez diyererek... Sen daha benim gibi seviyeli insanla konuşma gerçekten beynin çöp dolu kadın düşmanı ayrımcı şrfsz seni , sen bana o. pu diyince o. pu olmuyorum asalak cahil ypbaz hanzo seni! Dediklerimi anlamıyorsun hala konuluyprsun kadınlar avrupada yönetmeliklerde erkek kadar yok onlarda da cam tavan var bu da hoş değil ama toplumunda yok biraz algı lütfen
Kusura bakma tam bir kıskançsın! :D Ama çatlasanda patlasanda doğruları söylemeye devam edeceğim... Şimdi sana sadece bir örnek vereceğim erkekler üstünden beni kadın düşmanı görüyorsun ya! Şimdi onlarca kızla beraber olup onları vaatlerle kandırıp, bütün kızların peşinden koşan erkeklere şerefsiz denir, bana değil! Ama sen şimdi öylelerine de playboy dersin :D
Birde yine güldürdün beni be :D... Kızlar yapınca kendi hayatları dersin, zavallı kızlar kandırılmış misali konuşursun, erkek yapınca ise şerefsiz! Eeee hani saygı duyuyordun herkesin hayatına? :D
Kadına saygı duyarım ve duyuyorum... Ama sizin ortamlarda playboy dediğiniz şerefsizler ile herkesle yatıp kalkan sizin kendi hayatını yaşıyor dediğiniz o... lara saygı duymuyorum :D Ama bu dediklerim senin gibi feministlerin işine gelmediği için ancak hanzo, kültürsüz, köy erkeği, cahil veya seviyesi düşük dersiniz :D Ama türkiye'nin yüzde 90'ı sizin gibilere şerefsiz ve or... pu der :D
şu an bile dersimde kadınların siyasete ve topluma katkılarınsan bahsediliyor... Resmen seni derse alıp linç etmek vardı:DKendi kültürlü zeki insanlarıma döneyim yetti bu kadar yobazlık
Dön dön... ben yobazsam sen nesin merak ediyorum ! :D Tam bir k... sın... laf dalaşını bırak dersine konsantre ol :D Birazda saygılı ol lütfen senin gibi kültürlü bir kıza hiç yakışmıyor bu laflar :D
Bakıyorum kaç kişiyle beraber olduğumu çok merak ediyorsun! :D Merak etme çünkü hiç zaman senin seviyene ulaşamam çünkü o hayat tarzını benimseyenlerden değilim ve bir playboy hiç bir zaman olmadım :D Senin etrafındaki erkeklere benzimiyorum merak etme :D
Bana laf atmayan küfür etmeyen herkesin yaşamına saygı duyana ne yaparsa yapsın birşey demem senin gibi deüilim, çevremdeki erkeklere istesende benzeyemezsin 10 fırın ekmek lazım seviye atlaman için
O yorumlarının başında dediğin gibi göbekli hanzo erkeklerden değilim... Boy 1,90 kilo 87 düzenli olarak sporumu yapıyorum, yani bence senin etrafında ki erkekler benim gibi olmak için 10 fırın ekmek yemek zorunda :D Eğer bunu kafa yapısı olarak söylüyorsan ki bence kesin öyle siz kendinizi hala üstün görmeye devam edin :D Yarın öbür gün seni sokakta taciz eden biri olursa ancak benim gibi erkekler müdahele eder :D Senin o çevrendeki " bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" kafasındakiler başını eğip görmemezlikten gelir, özellikle bu kadir şeker olayından sonra :D
Zihin olarak diyorum beee iyi ki uzum boylusun anladık:D Ama aklın kısa onu me yapacağız, algı da 0 bari bilmiyorsun öğren:) Büyük ijtimalle dayak bile yememi istiyorsundur sen zaten öyle insancıl değilsin, başıma birşey gelirse feministti vurun kah. ye dersin o derece, senin gibilerde dönüp bakmıyor yardım etmek için, hani toplumun yüzde 90ı senin kafanda ya nerede o yüde90 peki kadın dayak yerken eli armut mu topluyor nerede kaldınız ey yüzde90:)
Sen şakasın galiba :D O kadınların çoğusu evde öldürülüyor veya dayak yiyiyor! Kolay mı zannediyorsun türkiye'de bir kadını taciz edip dövmek? Adamı linç ederler... istersen bir gün bağır bakayım sokakta beni taciz ediyorlar diye başına 10 tane erkek toplanır tacizciyi linç etmek için :D Ha bu arada o çok övdüğün avrupa ülkelerinde kimse kılını kıpırdatmaz çqğdaşlar ya :D istersen youtube'den bakabilirsin bununla ilgili sosyal deney bile yaptılar oradakilerine baya acıdım yani :D ha şansına oradan polis geçiyorsa iyi yoksa kendi kaderine terk edilirsin :D Bu arada aklımda, algımda çok iyi bunu sende biliyorsun, sırf düşencemiz farklı diye bel altı yapmaya devam ediyorsun :D
Sadece bir kişi yardım etti ve yardım etmesinin cezasını çekiyor resmen şu an? Türk toplumu böyle şeylere karışsa o adam neden hapiste? Metroda orada burada taciz ediliyor kadınlar hiçte linç edilmiyorlar kaç arkadaşımın başına geldi... Kendini avutma yani.. Avrupa'da kaç kere taciz görebilirsin ki donuna kadar etek giymiş kadınlar bile toplu taşımada gidebiliyor biz neden giyemiyoruz ülke sapık dolu ve savunanı yok! Oradaki şiddet tecavüz haberlerine bak çok daha az , olmuyor demiyorum ama buradaki kadar tacize uğrayıp savunmasız bırakılmıyorlar? Evet algını çok iy biliyorum o yüzden tazmaya üşeniyorum çünkü çok sığ bir algın var ama sanada üzülüyorum cahil olmayı sen seçmedin zeka seviyen düşük level atlayamıyor, sen bu kadarsın:)
Yıllarca fransa'da yaşadım... onların meşhur bir meydanları var chatelet garının çıkışında ve hemen hemen her geçen açık giyinmiş kızları fransız arap ve zenciler sözlü taciz ediyor... V Ve çok denk geldim öyle olaylara ve kimsede müdahele etmiyor! Tek dedikleri şey oralara gitmeyen, buralara gitmeyin tehlikelidir kızlar için... Artı bunların eyfel kulesinde yılbaşı kutlamalarında bazı erkekler bir daire oluşturup o kadar milletin içinde 7-8 erkek bir kıza tecavüz etti, ve bu olay defalarca yaşandı ama senin gibi avrupa aşıkları bunları konuşmaz! O metrolarda yaşanan taciz olaylarına bir kaç defa denk geldim ve her seferinde müdahele de ettim ve hiç bir zaman tek değildim müdahele ederken başkalırıda ses çıkarttı... ama eğer sen o kültürlü gördüğün "bana dokunmayan bin yıl yaşasın" mantığında ki erkeklere denk gelmişsen ne yapabilirim! Artı türkiye'de bu taciz olayları yapanlara verilen cezalar çok hafif ve mutlaka değişmesi lazım ama o da bu iktidar'la zor görünüyor... Onun için çoğu kişi burada şikayet edeceğine adam gibi oy kullansın 2023'te yoksa bu işlerin düzeleceği yok! Bak yine bel altı yapıyorsun, niye seninle normal bir şekilde konuşamıyoruz... Yani sen yobaz deyince, cahil deyince rahatlıyormusun? Vallahi benim gözümün önünde sana taciz olsun o na bile müdahele ederim hiç çekinmem, zaten korkak bir yapım yok...
Yahu sen ediyor olabilirsin ama artık eden yok ya da çok az eskidendi o devirler... Şimdi öyle bir şey yok bana sokaktan geçerken bile laf atılıyor gayet sıradan giyinince bile, kimsede dönüp uyarmıyor... Nrrede bu millet o zaman? Fransa'ya 5 kez gittim ablam orada okuyor zaten o orada ne taciz yaşadı ne birşey sabahlara kadar gezdi.. Evet metroda geceleri böyle şeylerin olduğunh biliyorum ama kendi halkı değil dediğin gibi , hiçbir ülke mükemmel değil her yerde yaşanıyor ama bizim kadarda sapığı yok en azından ve sıralamalarda da üst sıralardayız.. Ayrıca Avrupa demem tamamen bu ülkeyle toplumuyla alakalı, daha özgür olmak bu zihniyetten kurtulmak için orayı istiyorum... Onu geçtim Avrupa sadece Fransa'dan oluşmuyor., Almanya Çek, Avusturya ve Ab birliğinde olan İskandinav ülkeleride var buralarda Fransa ve İtalya'dan daha az taciz olayları var...
Fransa bu konuda avrupa'da 1 numara ve o kızlara laf atıp taciz eden zenci ve arapların hepsi fransız vatandaşı! Ve o kadar yabancı var ki orada 20 yıl sonra falan fransa'nın yüzde 90'ı arap ve afrika kökenli olacak zaten nasıl insanlar olduğunu son yaşanan terör olayından sonra gördük... daha bir kaç gün önce bir öğretmenin karikatür yüzünden kafası kesildi, ve öğretmeni bir kaç gün ölmeden önce sosyal medya'da hedef gösterdiler müslümanlara hakaret ediyor diye! Bir tek avrupa'da gittiğim ülkelerden almaya'yı çok iyi buldum... Bizim ülkeye gelince her şey iyi değil ama suç vatandaşın! Dünyanın hiç bir ülkesinde kötü yöneten iktidarlar defalarca seçimi kazanamaz ama maalesef bizde kazanıyor... Artı bu suriyelileri aramıza almamız da bu taciz olaylarını arttırdı...
E Arap'lar nasıl Fransız sayılıyor? Sen vatandaşlık alan Suriyelilere Türk mü diyorsun? Deminde dediğim gibi Fransa değil sadece Avrupa... Kastettiğim diğer ülkelere bak.. Evet ama taciz olayları 20 yıldır arttı sadece Suriyeliler'den de değil
Çoğusu orada doğduğu için fransız sayılıyor zaten milli takımlarına baktığın zaman çoğunluğu yabancı... Suriyelileri türk görmüyorum ama 15-20 sene bunlar kendilerini türk ilan eder! Birde o seviyelere gelmemiz için din ile siyaseti ayırmamız lazım ki orası imkansız görünüyor... Yani biz bir 50 sene daha geriden gitmeye devam ederiz :D
Gelmiş 36-45 yaşına sorduğu soruya bak insan hayatına yarın bir gün ayrılırım diye almıyor birini her erkek her kız hayatına giren ilk kişiyle evlenecek diye kanun mu var yürürlükte böyle olmaması halinde suçlu falan mı ilan edilirsin
2
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bir sen eksiktin! Illaki o feminist kafanla gelip yorum yapacaksınız :D