10 tane sevgilisi olmuş bir kızla evlenirmisin? Detayı okumadan yorum yapmayın! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar soru açık 10 tane dedim ama 3 eksik 3 fazla'da olabilir...
Yalnız bu aşırı feministler kesinlikle yoruma gelmesin çünkü ne düşündükleri ne olursa olsun hep aynı olduğu için yorumlarını önemsemiyoruz! :D
Namus bekçisimisin diyenlerde soruya gelmesin, bıktık hep aynı yorumları okumaktan dolayısıyla öyle düşünenlerde kesinlikle yorum yapmasın!
Birde bu geçmiş geçmiştir deyip yorum yapmak isteyenler de yorum yapmasın çünkü pek umrumuzda değil öyleleri! :D
Gerçek ve delikanlı türk erkekleri yorum yapsın sadece, avrupalı erkekleri örnek alanlar başka soruya gitsin :D
10 tane sevgilisi olmuş bir kızla evlenirmisin? Detayı okumadan yorum yapmayın! Ne düşünüyorsunuz?
10 tane sevgilisi olmuş bir kızla evlenirmisin? Detayı okumadan yorum yapmayın! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla