Gecenin serinliğinde püfür püfür eserken...
Kafanızı koyuyorsunuz omzuna seni çok özlüyorumlar, cilveleşmeler filan😌
Kafanızı koyuyorsunuz omzuna seni çok özlüyorumlar, cilveleşmeler filan😌
Off keşke yüksek bi yerde otursak gece olunca. Dediğin gibi böyle esinti falan, birlikte bi şeyler içiyoruz. Sonra benim cinlerim tutuyor, çocuğun ağzına yumruğumu bi geçiriyorum çocuk iki metre uzanıyor yere. Zorla ayağa kalkıyor, sırtına tekme atıp o yüksek yerden düşmesini sağlıyorum. Ardından arabama atlayıp doomer playlistimle eve sürüyorum karanlıkta yavaş yavaş. Eved.
Evet hem de nasıl...
Düşünsene senle şöyle yan yana oturduğumuzu.. O an ölmem gerekse bile, tutarım kendimi. Yüzüme bakmasan da olur. Arada kolun çarpsın koluma yanlışlıkla yeter. Zaten en mutlusu ben olurum. Aynı anda konuşmaya başlarız, sonra bir tebessüm eder susarız yine. Sonra daha karşılaşmayız belki.. Ben, o an’ı düşünüp her gece yine buluşurum seninle. Senden habersiz…
Cevap
9Cevap
Seven birinin hayalleri bu ter seyler ile dolu , nasıl istenilmez ki?
Deli miyim ben.. Tüm sırlarımı ona mı anlatayım... Olmaz.
Tam da aklımdan bu geçerken soruyu görmem ya. 😊
Yaaa :)
En cok istedigi.. sey
Hangisi olduğuna bağlı
çok isterdim
Ben de.. ama bil bakalım ne eksik?
aynısı bende de yok merak etme tek değilsin
Buna sevinemedim ne yazık kı..
ben de sevinemiyorum ne yapalım
Bilsem..
keşke ben bilsem de söylesem..
Sabır diyorlar genelde bu işlerde.. :)
Hayır
Kalsın alanlara mâni olmayayım
Sevmem öyle seyler
Hiç almıyım
Kim istemez :(
evet...
Cıks dert sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?