Senin için elimden geleni yapıyorum ben ama daha fazlasını yapmam gerekiyormuş demek ki ne demek?

erkek arkadaşım bütün gün bana bir mesaj dahi atmadı sonra yazdı bende cevap vermedim aradı üst üste bende açtım ve ona bana kendimi ne kadar değersiz hissettirdiğini söyledim o da bana tlfnunun bozuk olduğunu dershanede olduğum için de rahatsız etmek istemediğini bu yüzden de gelmemi beklediğini ve benim için elinden gelen herşeyi yaptığını söyledi bende elimden gelen bu mu diyorsun yani dedim o da hayır yetmiyormuş demek ki daha fazlasını yapmam gerek dedi yani moralim çok bozuk ne yapmalıyım sizce?
Senin için elimden geleni yapıyorum ben ama daha fazlasını yapmam gerekiyormuş demek ki ne demek?
Cevapla