Hayatınızda hiç iki kişi arasında tercih yapma durumunda kaldınız mı?

Sevgiliniz var ya da uzun zamandır çıktığınız birisi, fakat günün birinde karşınıza başka birisi çıktı, bu kişiyle ortak noktalarınız da fazla.
İnsanlık hali böyle bir durumla karşılaştınız , ne yapardınız? Bir taraftan size değer veren bir sevgili ve onunla yaşadıklarınız , diğer taraftan çok iyi anlaştığınız başka birisi. Kimi seçerdiniz? neden?
Hayatınızda hiç iki kişi arasında tercih yapma durumunda kaldınız mı?
Cevapla