Bir erkek neden “ Seni tanıdığım için çok şanslı bir erkeğim” der?

1 hafta sonra nikahımız var. Beni tanıdığı için çok şanslı olduğunu ve her gün bunu biraz daha anladığını söylüyor. bir erkek neden kendini şanslı hisseder? Bunu hissettiren nedir?
Bir erkek neden “ Seni tanıdığım için çok şanslı bir erkeğim” der?
Cevapla