Neye göre kime göre güzel bunu da irdelemek lazım Ama gönül bu tabi kime ısınır kim bilebilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bacım benim herşey yapaylaştı. Peynirin , tereyağın, sebzenin , meyvenin herşeyin yapayı çıktı. Bu yapay şeyleri yedikçe aşk , merhamet , göz yaşı da yapaylaştı. Yani "100 tane sevgilim oldu" diye övünen ahlaksız erkeklerin olduğu toplumda , "20 tane teklif aldım " diyip herkese anlatan aldığı teklifle sadece övünebilen kızların olduğu toplumda herşey yapaylaşır , doğallık beklenemez ☘️
Ne aşkı cüzdanındaki para bitene kadar yanında duruyor sonra bitigini anladığı anda ordan sıvısıyorlar bizim salakta kendini mala bağlıyor sonra yazık garibime
Yapma bunu ama hiçbir kadın arkadaşım bu remi kabul etmez ve bu resim medyada çok medyatiktir ve bu sorunu büyyük çoğunluk hanım arkadaşları kapsamadığınada inanıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Neye göre kime göre güzel bunu da irdelemek lazım
Ama gönül bu tabi
kime ısınır kim bilebilir.
Bacım benim herşey yapaylaştı. Peynirin , tereyağın, sebzenin , meyvenin herşeyin yapayı çıktı. Bu yapay şeyleri yedikçe aşk , merhamet , göz yaşı da yapaylaştı. Yani "100 tane sevgilim oldu" diye övünen ahlaksız erkeklerin olduğu toplumda , "20 tane teklif aldım " diyip herkese anlatan aldığı teklifle sadece övünebilen kızların olduğu toplumda herşey yapaylaşır , doğallık beklenemez ☘️
Ne aşkı cüzdanındaki para bitene kadar yanında duruyor sonra bitigini anladığı anda ordan sıvısıyorlar bizim salakta kendini mala bağlıyor sonra yazık garibime
Yapma bunu ama hiçbir kadın arkadaşım bu remi kabul etmez ve bu resim medyada çok medyatiktir ve bu sorunu büyyük çoğunluk hanım arkadaşları kapsamadığınada inanıyorum
Dil ile alakalı birsey. Hitap edebiliyorsan kral sensin. Kızlar tipe o kadar takılan varlıklar degil.
Karakterini seviyordur belki
Tovbe tovbeee ama bu adaminda yasamaya hakki var ne diyelim 😂
Ben hayatım boyunca hep bu soruyu kendime sordum cevap bulamadım kadın manken gibi adam at hırsızı
Güzel gören güzel bakar at hırsızı tiplerde bir insan neticede
Pavyondan çekilmiş bir kare orda para konuşur tip şekle bakmazlar
Şehir efsanesi. İşin ucunda ya para ya tehdit ya da cidden boşluğa düşmüş bir kız vardır..
Paranın gözünü severim ben işte cillop gibi hatunun bu adamiin yanında işi ne
bence bu gorselde ask yok kadın meslegı gereyı bu adamın yanında
Kiminin kalbine aşık olunur kiminin yüzüne. Fotoğraftaki poz bir aşk pozu değil ama o kesin.
Karakterine aşık olmuitur dicemde fotodakinde karakterde yok
gönül bu nereye konacğı belli olmuyor işte
Bu fotoğraf kokuyor ya
Demek saygı ve güven veriyor
Bu asla çözülemeyen bir soru
aklıma franklin geldi direk
hayattan soğumam ıçin bir sebep daha
Para varsa her şey olur.
böyle kızlar gerçekten çok. Allah akıl versin.
Hanımefendiler kötü çocuk seviyor. (Hipergami) 😊
Bu kadın güzel mi. Leş klozet sperm kovası.
Yok canım kızlar hiç paraya bakar mı
"İşini" iyi yapıyor demektir ;-) Bir düşün...
İyi s ikiciyse olabilir
Para her kapıyı açar.
Rekabeti sevmiyor kizlar 😁😂😂
Ayrica at kons muhtemelen😁
bir bilsem formulunu bircozzsem
Bu kadın mı güzel? Bildiğin patates olmuş.
Kadınlara sormak lazım 2 gülüşe 2 söze kanıyorlar
pavyon fotosu bu... :) ama konu ciddi.
Aslında buradaki abimiz çok janti 😂
Belki tamamen duygusaldır.💵💸💴💰💶
Herşeyin bir ederi var
Bu soruyu bende çok soruyorum ama cevap yok
pavyon fotosu bu :)) parayı veren ata biner misali
Parası var diyedir
Ah bilebilsem
bence o adamda kızda yakışıklı veya güzel değil
Ağızları laf yapıyor
Ali dayı bir gecede yedin tarlayi pavyonda 😂
Kizlar cirkin sever change my mind
AŞK OLSUN TABİKİ PARAA
paraları var
etek giyiyor muydun sen
Para
Paralarr
Tabir çok yanlış
parayla..
ahahah güzel foto
Bunlar pavyondaki gacılar. Parasını ver ye içir
Para para para 😂😂
parayla :)