Gayim ama karşı cinsle evliyim. Erkek arkadaşıma pasif oluyorum. Bu kötü bir şey mi ve eşimi aldatmak sayılır mı?

Karıma kocalık, erkek arkadaşıma da karılık yapıyorum. Hemcinsim olduğu için ve özellikle de pasif olduğum için aldatmak sayılmaz diye umuyorum 😔
Gayim ama karşı cinsle evliyim. Erkek arkadaşıma pasif oluyorum. Bu kötü bir şey mi ve eşimi aldatmak sayılır mı?
Cevapla