Evleneceğim kızın, annesinin komşularınan iki tanesinin oğlullarıyla geçmişi olduğunu öğrendim! Ne yapacağım?

Bir kızla tanıştırıldım allah'ı var iyide anlaşıyorduk ama öğrendim ki annesinin oturduğu sitede daha önce iki tane komşunun oğulmarıyla sevgili olmuş ki evlendikten sonra ne zaman anne ve babasının evine gitsek karşılaşma durumumuz var! Yani düşünsenize adamlarla her karşılaştığımızda kim bilir eşim ile ilgili ne düşünecekler! Bende muhafazakar bir ortamda büyüdüğüm için bana çok ters bir durum... Yalnız kimse ahkam kesmeye kalkmasın veya geçmiş geçmiştir yorumları yapmaya gelmesin! Feministler ne olur yorum yapmasın önceden söylüyorum... Namus iki bacak arasında değildir'i savunan sözde modern erkeklerde yorum yapmasın çünkü hiçbirini kaale bile almayacağım! Bıktım artık bu batı hayatı yaşam tarzını örnek alanlardan, resmen yedikleri b. kları meşrulaştırmak ve yaptıkları namussuzlukların üstünü örtmek için kullandıkları bir bahane bence... Yani şu anda çok kötü durumdayım ve eşim olacak kişi iyi bir insan ama o kadar serbest yetiştirimiş ki yaşam tarzımız oldukça farklı...
Evleneceğim kızın, annesinin komşularınan iki tanesinin oğlullarıyla geçmişi olduğunu öğrendim! Ne yapacağım?
Cevapla