Ona açılırsam, kaybederim, siz olsanız ne yapardınız?

En yakın arkadaşım, sırdaşım olan kıza aşık oldum. Inanin bununla çok savaştım direndim ama duygularıma engel olamadım. Aslinda lezbiyen değilim, erkek arkadaşlarım da oldu ama nedense ona çok kötü tutuldum. Hislerimden utandım, imkansız aşkımı kalbime gömdüm ve ondan uzaklaşmak istedim konuşmayı kestim ama bu sefer o nen var ne oldu bana anlatabilirsin diyerek ısrar ediyor. Herseyi anlatabilirsin diyor ama çok korkuyorum, utanıyorum. Siz olsanız benim yerimde ne yapardınız? Siz onun yerinde olsaydınız bana ne tepki verirdiniz? Off ne yapicam ben?
Ona açılırsam, kaybederim, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla