ERKEKLER KENDİSİNE NASIL DAVRANILIRSA YELKENLERİ SUYA İNDİRİR:)?

O beni istediğim gibi sevmese de, CANIM kadar sevdiğim erkekle tartıştık, ve maalesef haklı olan taraf bendim, şimdi konuşmuyoruz, ne yapacağım konusunda ise en ufak bir fikrim yok, mesafeli davrandım olmadı, sıcak davrandım sıkıyorsun dedi, hiç bir özel günü atlamadım hediyeler verdim sürprizler yaptım, ama bunları karşılık bekleyerek yapmadım, zaten karşılığını da görmedim, tartışmamıza sebep olan olay da sürekli evlilik defterini kapattım demesine rağmen, benimle sevişmek istemesi, ona karşı olan duygularımı bile bile, sürekli aynı şeyi kaba bir şekilde sevişmek istediğini söyledi, ben de bu uslübünla başka kadınlara sor bakalım ne cevap alacaksın merak ediyorum dediğimdeyse, sordum birine uzatma artık dedi... şu an konuşmuyoruz, ve ben onu deli gibi ozledim, o odunun önde gideni çıkarcı herifi maalesef özlüyorum, ne yapayım sizce (geçen bir soru sormuştum evli bir arkadaşımın adına, evli değilmiydin sen diye sormayın ben bekarım, yanlış anlaşılmamak adına belirtmek istedim)
Güncellemeler
+1 yıl
ne severim bu şarkıyı:) http://youtu.be/0CR2_AvD4kE
ERKEKLER KENDİSİNE NASIL DAVRANILIRSA YELKENLERİ SUYA İNDİRİR:)?
Cevapla