"İlişkiye ara vermek" saçma bir şey mi yoksa mantıklı bir şey mi?

Holaa🎈
"İlişkiye ara vermek" sevgililer arasında baş vurulan bir şey olmaya başladı bende sormak istedim ve fikrimi söylemek istedim.
"Bence ilişkiye ara verme fikri gerçekten çok saçma yani ara verince ne oluyor? Başka kişilerle takılıp ilişkiye tekrar geri dönebiliyorsak vallahi aldatma için harika bir bahane yahu." 😀
İlişkiye ara vermek saçma bir şey mi yoksa mantıklı bir şey mi?

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Söylesenize hele hele...🎈
"İlişkiye ara vermek" saçma bir şey mi yoksa mantıklı bir şey mi?
Cevapla