Pantolona bayıldım ben, duruşu çok hoş. Siyahı daha çok beğendim ama ilk buluşma için biraz iddialı geldi. Diğer askılıyı seçiyorum o yüzden. O tarz başka şeyler de olur. Güzel kolyeler falan takabilirsin boynun çok açık durmasın
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bluz kötü mü aslında çok seksi ve şehvetli bir bluz değil crop gibi aslında askılı giymek isterdim ama epilasyonum son seansını olamadım henüz açık değil yer
Yanlış anlama ama sanki seni eski sevgilimle buluşacakmışsın gibi hissettim ne alakaysa yeni ayrıldık ve bilmiyorum 15 gün sonra falan diyince bir sebebe bağladım 15 gün sonra oluşunu ve giyim tarzını. Buluşacağın kişi kim isim olarak bana özelden söyler misin içim rahat etsin en azından öyle olmadığını biliyorum ama ne biliyim öyle hissettim
Kanki sen söyle de gerçekten söyleyecem, oysa eğer sanmıyorum ama.. birkaç düşüncem ona çıktı, ona karşı uyarmak isterim seni. Sen söyle baş harfini yaşadığı yeri vs nereli olduğunu. Hepsinin baş harfini ver ben o ya da değil diyip söyleyim
Benim tarzımda takılıyorsun sen de. Ben olsam paça kısmı dikişli olandam giyer, altına da topuklu bir ayakkabı giyerdim. Bulursam ayakkaboyı link bırakırım.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar yardım edermisiniz kararsız kaldım buluşma kombinim bu önerileriniz varsa atabilirsiniz çok teşekkür ederim?