Hiç bir dil özlemi taşıyacak kadar güçlü değildir onun için özleyen insan hep sessizleşir derler?

Ben çok sessizleştim kimseyle konuşmuyorum kimseyle gorusmuyorum onu çok özledim bir sene geçmesine rağmen hala özlüyorum bir sesi bir selamı gelse oda yok numarası var ama yazamıyorum öyle bitti yani ne yapıcam bilmiyorum bende öyle yazamıyorum da sevgili yapmış olduğu için yazmadım zaten ailelerde işin içine girince ortalık karıştı yani ne yapıcam bilmiyorum özledim sadece
Hiç bir dil özlemi taşıyacak kadar güçlü değildir onun için özleyen insan hep sessizleşir derler?
Cevapla