Gerçek anlamda sevilen her kadın bütün kadınlardan daha iyi değil midir,


Bir kadını gerçek mana da her şeyi ile sevmeyi becerdiğinde kesinlikle dünyanın en güzel kadını o olur. Ama sevmeyi beceremeyip, değiştirmeye kalktığında ya da odak noktan hep olumsuz yanları olduğunda çok sevsende gözün güzelliklere mühürlenmeye başlar ve zamanla sevgi de o mühürü kaldırmaya yetmez...
Kimse, onun kadar anlamlı bakmaz
Yokluğu ciğeri derinden yakmaz
Kafan, kimseyi bu kadar takmaz
En güzel kadındır sevdiğin kadın...
O varken zaman dursun istersin
O varken kuşlar bile sussun istersin
Sevgiyi, şefkati yalnız ondan istersin
En güzel kadındır sevdiğin kadın...
Saymakla bitmez hüneri çoktur
Ondan gelmeyen sözlere karın da toktur
Gözleri, hedefi şaşmayan oktur
En güzel kadındır sevdiğin kadın...
Sorun, ilham perilerimi çimcikledi sanırım az bir karalamak istedim. ☺️
Buna katılmıyorum çünkü sevilen kadın karşısındaki insana aynı duygularla karşılık veremiyorsa o sevgi eziyet olur kadına. Ama karşılıklı sevgi varsa dediğin gibi olur
Kesinlikle öyledir. Bunun tarifi bile olamaz.😑
Sevilen kadın sevdiğinin güzelidir.
Teşekkür ederim.
Cevap
12Cevap
Gerçek anlamda seven var mı?
Keşke diyorum, herkes benim kadar sevse.
Güzel hissetmek için bir erkeğin gelip bizi sevmesini bekleyemeyiz. Özgüvenli ve zeki kadınlar her daim güzeldir 😅😁
Evet keşke sevilmeyi hepimize nasip etse rabbim ❣️🙏
Güzelliğin on para etmez şu bendeki aşk olmasa demiş Aşık Veysel. Üzerine laf söylemek bana düşmez
Sevilen kadının duruşu bakışı bile değişiyor, haklılık payın var
Sevilen kadın aynı zamanda seven kadındır bir kadın sevmeyi bilmiyorsa sevilmezde..
Hayır değildir tabi ki, erkeklerin iki gözü 200 ayrı açıya aynı anda bakabilir :D
Aşırı sevgi değilde dozunda sevgi insanı değerli hissettirir. Değerli biri ise mutlu olur, kendini, çevresini sever.
Aşık olmadan da sevgili olanlar var. o hatayı yapmayın derim birinden hoslanmaniz gerekiyor sırf sevgilim var demek için sevgili olunmaz
Sevildigini sanip așik olan kadin peki sonra da terk edilip gururu onurunu yerle bir eden peki kim biz kadınlar hep ezilen kirilinan yipranan bizleriz
Dediğin doğru kardeşim dış güzellik gelip geçicidir önemli olan ❤️ güzelliği
Seven için öyledir. Yoksa seviliyor diye afrodite dönüşmüyor.
Enn enn güzelidir en mutlusudur en güler yüzlüsüdür
@zenci21 senle her şey güzel 🌸🥰
Kadın topraktır. Siz ona sevginin tohumunu verirseniz o sizi cennette yaşatır.
Öyle hissettirmiyorsunuz başka güzel kadın bulunca pabuç dama atılıyor
Yani simdi aksam aksam iste guzel guzel calisiyoken psikolojimizi bozmaya ne gerek var ya. 😊😊😊
kesinlikle oyle. keske ben de olsaydim. ben neden hic sevilmiyorum acaba..
Tüm kadınlar özeldir. Birinin lutfedip onu sevmesine lüzum yok.
Sevilen kadın iyidir tabi ama önemli olan güçlü bir kadın olabilmek
Sevildiginden emin olan kadin dünyanın en aptal kadınıdır güzelliğiyle boşa övünuyordur
Evet. Güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa. Aşık Veysel
Sevginin en güzeli karşılıklı olanıdır. Diğer türlü eziyettir.
Sevildigini sanan kadın peki...
Evet öyle ama nasıl sevdiğine göre de değişir
Öyle
Değildir. Sevilen kadın sadece sevenin güzelidir.
kimi seviyorsan en guzeli odur
O mertebede sevebilen için öyledir herhalde bilmiyorum hiç tatmadım
Valla erkekler öyle diyo ama gözü başka güzelleri de görmekten vazgeçmiyo inanılmalı mı bilmiyorum
Hiç sevilmediğim için bilemiycem bu duyguyu sanırım
daha değerlidir bence
Öyle olmasını umuyorum ama sanmıyorum
Sevilmek kişiye güzellik katar 🌺
Evet en guzelidir gercekten sevene
Öyle sevildikçe güzelleşir kadın.
Illa ki nankörler vardır.
Tartışmaya mahal bile yok :D
Gönül kimi severse en güzel odur
Sevileni bilmem de mutlu kadın en güzelidir.
Evet
Evt öyledir
Daha iyi değil daha güzelidir
Aynen öyle en güzelimmm
evet
Hayır sadece asik olduğu için gözüne güzel gelir
En güzelidir bence sevildiğini hissettirmek
Ve en mutlusudur
E yani
kesinlikle..
Hiç sevilmedik
Değildir.
Öyledir herhalde
Bencede soruya katılıyorum.
Tabii ki öyledir
1 🙂
Doğru gerçekten de
Aynen
Sevilen kadin guzellesir
evet öyle
Bence evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?