Neden dualarımdasın der?

Ayrılan sevgili neden watsao resmını ıkı tane ugur bocegı yapıp durumuna dualarımdasın yazar? Kavusmak ıcınmı yoksa artık sadece dualarımdasn demek ıcınmı? Bos bı seyden ayrıldık hatta ayrılık bıle degıl. Bı huyunu sıkayet ettım agladım dıye bıdahada konusmayalım ben senı cok uzmusum dedı olay bu. Kafam cok karısık 5 gundur konusmuyoruz ama durumunu bunu yazdı yardm edın ya
Neden dualarımdasın der?
Cevapla