Çalıştığım yerde sürekli gelen bir müşteriyle tanıştım. Aslında ilk gördüğümde hoşuma gitmişti meğer o da beni arıyormuş 3 hafta önce falan buldu beni mesaj attı öyle konuşmaya başladık. Sonra öğrendik ki abimle tanışıyorlarmış 6 7 senedir. Bunu öğrenince ikimiz de tuhaf hissettik kendimizi bir süre sonra da olmadı konuşmayı bitirdik. Çok nadir konuşuyoruz bazen. Dün biri numarasını bıraktı bana ona sordum belki tanıyordur diye herkesi tanıyor çünkü o civarda. Sonra aramış konuşmuş sevgilim gibi tanıdığı biri çıkmış falan. Sonra telefonda konuştuk şakalaştık biraz ben dedim abim duysa seninle gurur duyar beni koruduğu için dedim. O da güldü duyarsa belki ileriye yatırım olur falan dedi. Acaba abilik mi yapmaya çalışıyor artık yoksa hoşlanıyor mu?
Sizce hoşlanıyor mu yoksa abimi tanıdığı için korumaya mı çalışıyor?
Bunca boş taktik yerine sevdiğini açık açık söylesen herşey daha güzel olurdu. Hep bir olgunlaşmamış düşünceler , taktiksel davranışlar. Net olamazsan daima kaybedersin
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Daha 3 haftadır tanışıyoruz ne sevmesi demeyecek mi çocuk