Eski sevgilim numarami sildi sonra tekrar kaydetti ama yazmıyor neden?

1 ay oldu ayrılalı ortada bı sorunumuz yokken ayrıldı 9 aydir beraberdik kendi hayatında sıkıntıları vardi numaramı sil dedim ayrıldığımızda ilk silmedi 2,3 gün sonra sildi sonra 3,4 gün geçti tekrar kaydetti hala kayıtlı silmiyor ama mesajda atmıyor amacı nedir sizce ayrılan kendisi numarayı silip tekrar eklemesinin sebebi nedir mesaj atmiyorsa
Eski sevgilim numarami sildi sonra tekrar kaydetti ama yazmıyor neden?
Cevapla