Aşk İlişkileri Ayrıldığım sevgilim bana or*spu dedi ona gondermelı ne tiwit atabilirim? berrksks Takip Et Xper 4 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Arkadaşlar ben bu cocuktan ayrıldım bana bacım dedı ona koyucak bir laf bir söz söyler misiniz Ayrıldığım sevgilim bana or*spu dedi ona gondermelı ne tiwit atabilirim? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Meryem036573 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bende de aynı durum oldu, çocuk aynı gün bir foto paylaştı, altına kaşar yazıp storymde paylaşmıştım, sonra sil şunu falan yazmıştı bakmamıştım engellemisti shahhdhahdhshd 1 0 Yorumla
Zat-ı_Şahane_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 57% +1 yıl Ayy bir laf vardi. Her erkek ayrilinca sevgilisine or. sbu diyor. Fena bir laf vardi aklima gelince yazicam 1 1 Yorumla yodanınsoltaşağıv3 +1 yıl Her ayrıldığı kadına or*spu diyen p*ç, sen hangisinin çocuğusun?Böyle bir şeydi, üç aşağı beş yukarı... Yorumla
sostarkivanc Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı. en iyi cevap sessiz kalmak bence.kendisi öyle dedi diye öyle olacak değilsin bırak baksın dalgasına 1 0 Yorumla
Elfprincess Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Ona koyacak en guzel hareket onu görmezden gelmekdir 1 0 Yorumla
psjkopatyazar Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl niye böyle karaktersiz biriyle sevgili oldun ki🤧 sonradan mı değişti 1 0 Yorumla
AklınHazinesi Takip Et Xper 5 Yaş: 105 , eic 100% +1 yıl Ne kadar çirkin bir kelime ya. İşte bu tiplere uyuz oluyorum. Boşver uğraşma. Değmez👍 1 0 Yorumla
benfenasi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl pek bişi yapmasan daha iyi kendi pisliginde gebersin de neyse bişi diycektim olmaz burdsn ya 0 0 Yorumla
ouamuamua Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 94% +1 yıl yav ne gerek var yazarak zaten iyice hala üstünden gelemediğini kanıtlamış olacaksın 🦆 0 0 Yorumla
eazylover Takip Et Master Yaş: 26 , eic 45% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Göndermeli bir şey yazarsan umursamış olursun boşver mk mali işte 0 0 Yorumla
kemanlandın Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 88% +1 yıl Sen benim sevdiğim erkek değil kapımdaki köpek bile olamazsın de 0 0 Yorumla
_Minyon_ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ya bırak o çok görmüş demekki ruspuları hiç uğraşma Allah belalarını veriyor zaten 0 0 Yorumla
Balibey1 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 648 cevap paylaştı. Hayat orospulara bile laf atacak zavallılarla tanıştırdı bizi. 0 0 Yorumla
benyoğom Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 635 cevap paylaştı. ergence girseydin işte. annene yazacaktın sanırım yanlış oldu falan :D :D 0 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/HNEWiEIlVQ8bunu at 0 0 Yorumla
The_Farukken Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Sevgiliyken aynı anneme benziyosun diyen sevgili ayrıldıktan sonra bana o... demiş diyebilirsin 2 1 Yorumla Zat-ı_Şahane_ +1 yıl Off bak bu fena Yorumla
iowalkanaxx Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl mahkemeye ver hakaret ettiği için hem yüklü tazminat alırsın 0 0 Yorumla
Weblycker Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Müslüm gürsesin unutamadım şarkısıyla ergence bir tweeti story at 0 0 Yorumla
ᴀʟᴄʜᴇᴍist Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl Çocukları da peşimden ayrılmıyor de dndj 0 0 Yorumla
Heracloss Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bacını s*ksinler desene 0 0 Yorumla
Sortieee Takip Et Master Yaş: 38 , eic 61% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Hiç bişey solememek belki en iyi cevap olacaktır 0 0 Yorumla
Detmolder_2020 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Ayrılmışsınız bence en güzeli sessiz kalmak 0 0 Yorumla
Paryanchoo Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Etraf orspu dolu çocuklarıyla biz uğraşıyoruz de 0 0 Yorumla
oyunadamı2 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Gerek yok. Önemseme ki daha fazla kudursun. 0 0 Yorumla
siklaman Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. sektir et. muhatap olup da seviyeni düşürme hiç 0 0 Yorumla
Sevalbiricik Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Birlikteyken de anneme benziyorsun diyordun yaz 2 0 Yorumla
Ricardo190333333 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 410 cevap paylaştı. Allahindan bulsun de 0 0 Yorumla
mechanic33 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı. Hic bise yapma 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Bende de aynı durum oldu, çocuk aynı gün bir foto paylaştı, altına kaşar yazıp storymde paylaşmıştım, sonra sil şunu falan yazmıştı bakmamıştım engellemisti shahhdhahdhshd
Ayy bir laf vardi. Her erkek ayrilinca sevgilisine or. sbu diyor. Fena bir laf vardi aklima gelince yazicam
Her ayrıldığı kadına or*spu diyen p*ç, sen hangisinin çocuğusun?
Böyle bir şeydi, üç aşağı beş yukarı...
en iyi cevap sessiz kalmak bence.
kendisi öyle dedi diye öyle olacak değilsin bırak baksın dalgasına
Ona koyacak en guzel hareket onu görmezden gelmekdir
niye böyle karaktersiz biriyle sevgili oldun ki🤧 sonradan mı değişti
Ne kadar çirkin bir kelime ya. İşte bu tiplere uyuz oluyorum. Boşver uğraşma. Değmez👍
pek bişi yapmasan daha iyi kendi pisliginde gebersin de neyse bişi diycektim olmaz burdsn ya
yav ne gerek var yazarak zaten iyice hala üstünden gelemediğini kanıtlamış olacaksın 🦆
Göndermeli bir şey yazarsan umursamış olursun boşver mk mali işte
Sen benim sevdiğim erkek değil kapımdaki köpek bile olamazsın de
Ya bırak o çok görmüş demekki ruspuları hiç uğraşma Allah belalarını veriyor zaten
Hayat orospulara bile laf atacak zavallılarla tanıştırdı bizi.
ergence girseydin işte. annene yazacaktın sanırım yanlış oldu falan :D :D
bunu at
Sevgiliyken aynı anneme benziyosun diyen sevgili ayrıldıktan sonra bana o... demiş diyebilirsin
Off bak bu fena
mahkemeye ver hakaret ettiği için hem yüklü tazminat alırsın
Müslüm gürsesin unutamadım şarkısıyla ergence bir tweeti story at
Çocukları da peşimden ayrılmıyor de dndj
Bacını s*ksinler desene
Ben senin uruspunum de, onu pohpohla..
Hiç bişey solememek belki en iyi cevap olacaktır
Ayrılmışsınız bence en güzeli sessiz kalmak
E tabı senı tanımıorz
Etraf orspu dolu çocuklarıyla biz uğraşıyoruz de
Gerek yok. Önemseme ki daha fazla kudursun.
sektir et. muhatap olup da seviyeni düşürme hiç
Birlikteyken de anneme benziyorsun diyordun yaz
Herkesi annen gibi sanıyorsun ama değiliz de
muhattap olmamak en güzel cevaptır emın ol
Senin orospunum yaz
İftiranın da yakışanından kork demişler
dddddd
Katar ver hangisini söyledi
Or*spu mu dedi bacım mı bir karar ver
Öyle olmasaydın kardesim kasma
buraya yazamam ama güzel bir cevap var
sakın bir harf yazma
Orusbu yaz
Allahindan bulsun de
Bence bişey yazma
yazık ya
Hic bise yapma