Erkek gözüyle bir yorum yapıverseniz. erkek arkadaşım maltaya gidiyor ona ne demeliyim?

selam arkadaşlar. 4 aylık bir ilişkim var ve erkek arkadaşım pazar günü maltaya gidecek. 3 ay orada kalacak dil kursu için. şimdi bir sorunum var. bunu açık açık konuşamadık hep imalar döndü ama sadakat konusu kafama takılıyor. 3 ay boyunca bana sadık olamayağını biliyorum hem ilişkimiz de çok yeni, evet hoşuma gitmiyor ama bu konuda nasıl olmalıyım ona ne demeliyim yani aramıza bu meselenin girmesini istemiyorum. ayarladığım bir süre ben de yanına giderim 1 ya da 2 hafta ama diğer zamanlar için bana dürüst olmasını istemeli miyim?
erkekler sevgiliniz size bu 3 boyunca maltada ne yapıyorsan maltada kalsın dese ne düşünürsünüz? yani böyle bir şey desem çok mu genişlik olur? ama görmezden gelmek de istemiyorum bana yalan söylesin istemiyorum ne yapmam lazım? siz kız arkadaşınızın ne demesini istersiniz?
Erkek gözüyle bir yorum yapıverseniz. erkek arkadaşım maltaya gidiyor ona ne demeliyim?
Cevapla