Pesinden mi gidersiniz yoksa siz de mi evden cikip baska bir yere mi gidersiniz yoksa hic takmayip evde mi kalirsiniz, telefona mi sarilirsiniz naparsiniz kisacasi? (Hani genelde erkekler gider ya o yuzden merak edip sordum)
Güncellemeler
+1 yıl
Ama nereye gittiği belli değil belki de sizi aldatmaya gidiyo, belki de yalnızca hava alıp kafasını toparlamaya..
Erkekler, sevgilinizle/eşinizle sert bir kavga ettiğinizde kapıyı çarpıp giden taraf o olursa tepkiniz ne olur?
Erkekler Ne Diyor
Haklıysam hiç birsey yapmam zaten gideceği yerleri az çok biliyor olurum ve evde oturur gelmesini beklerim gelmiyor mu o zaman sonunu o düşünsün 🤣
Telefona sarılırım normal hayatıma devam ederim gitmişse doğru insan o değil demekki
Kavgalar ilişkinin tuzu biberidir. Birbirinizin değerini anlamanızı sağlar.
Sevgilim de yok eşim de yok kapıyı çarpan çarpsın umrumda değil
Hz Muhammed sav diyor ki sınırlı olduğunuz da ayakta iseniz oturun ve o konu hakkında konuşmayın diyor bunu yapmayı tercih ederim 😄
Peşinden giider kapının parasını alırım
😂😂😂 Allah'ım ya
Bir daha giremez muhtemelen.
Oov bu sert oldu sadece hava alıp kafasını toplamak icin gittiyse?
İçerde oturup odasını kitliyerek de bunu yapabilir ama değil mi.
Bırak gitmesi daha iyi en azından yanlış bir şey yapmaz az sakinleştirişsiniz