Uyurken yorganı bacağınızın arasına alıyor musunuz? =)

Ben yorganı bacağımın arasına almadan yatamam mesela, illa öyle uyumam lazım :-) Bir çok kişi zaten öyle uyuyor...

Bu huyumuz nerden geliyor acaba? Ya da bazıları ellerini yastığın altına sokuyor o da ilginç :-P

(Canım SIKILDI bende bir soru sorayım dedim xD )
Uyurken yorganı bacağınızın arasına alıyor musunuz? =)
Cevapla