Kuzenim 8 aydır evli. Eşi sürekli arkadaşlarıyla gezmelerde alemlerde. Ben ufak ufak uyarmayı denedim ama pek basarili olamadım sanırım. Dün beni aradı ağladı ne yapmam lazım diye. Bende hemencik size sorayim dedim. Böyle bir durumda ne yapılmalı. Nasıl yardımcı olunabilir?
Eşim sürekli arkadaşlarıyla dışarı çıkıyor ve beni hiç dışarı çıkarmıyor diyen kişiye verilecek tavsiyeler nelerdir?
Önce eşini karşısına alsın ve artık evli olduğunu bekarken yaptıklarına evli bir adam olarakdevam edemeyeceğini, fakat arkadaşları ile tabii ki arada sırada dışarı çıkabileceğini ama bunu yaparken kendisini yani eşini ihmal etmemesi gerektiğini anlatmalı. Aynı şekilde kendisininde her akşam arkadaşları ile dışarı çıkabileceğini fakat evliliğine saygı duyduğu için bunu yapmadığını fakat onun böyle davranmaya devam etmesi halinde kendisininde aynı şekilde davranacağını anlatsın. Ve empati yapmasını istesin eşinden.
Dışarı çıkarmıyordan kasıt gezmeye götürmüyor mu evden mı çıkmasına izin vermiyor , ikisi farklı seyler cunku. Arkadaşlarına daha fazla vakit harcıyor olarak cevapliyorum. Evlilikte , ilişkilerde, her daim iletişim merkezde olmalı, susarak, küserek, hircinlasarak uzun vadede sorun çözülemez, geçici olarak ilişkiyi rahatlatır sonrası daha fırtınalı olur. Bu sebeple mutlaka iletişim yolu seçilmelidir, haklı haksız olmadan sorun ve cozumu üzerine konusulmalidir. Sorunlar konusulurkende kesinlikle suclayici bir dil kullanilmamalidir. En guzeli de evi daha cazip hale getirmeye calismak onemli. Birlikteyken neseli tatli dilli , ilgili olmak erkegin eve daha fazla vakit ayirmasina yardim eder. Zaman zamanda erkeklerde yalniz kalma, arkadaslari ile vakit gecirme ihtiyaci olur ona da tahmmul gostermek , eve dondugunde surat yapmadan karsilamak ve ozleminizi dile getirmek onemli. Surat yapa yapa umursanmamaya baslarsiniz. Diyecek cok sey var da simdilik bu kadar.😉 Mutluluklar dilerim.
Kadın istediği yere istediği zaman çıkar. Eşler birbirine karışmamalı. Evli olsada her insanın özel hayatı vardır. Kadının sormasına bile gerek yok. Bu nedemek? Eş çıkıyor ama Kadın çıkmıyor , veyahutta çıkartmıyor . Hayırdır? . . Öyle adamla bırak evlenmeyi Aynı ortamda bile olmayacaksın. KADIN sizin köleniz değildir bunu böyle belleyin. Yakınım olsaydı kesinlikle büyük bir kavga çıkmıştı.
Karşısına alıp konuşmak zorunda varsa bir derdi anlatacak yok eger buna gelmiyorsa sektör olup gidecek kafana göre yaşayıp bir insani kisitlayip hayat enerjisini alamam ve bunları yaparken dışarıda keyif yapmak hiç hoş ve affedilebikr değil bir şans ver konuş ikinciyi sakın verme
Evlendiği halde evlilik öncesi alışkanlıklarını aynı şekilde devam ettiren insanı... Kuru kuru sikiveresim geliyor Peze*venk madem değiştirilemeyeceksin alışkanlığını.. Neden evlendin o zaman göt*veren...
Sık sık dışarda olması doğru değil ha arada çıkıyosa çıksın ama karısıyla gezmemesi ilginç geldi kendide gezecek eşinide gesdirecek ha eşini gezdirmiyo mu gtünü kakıp o da evde oturacak az borusunu öttürsün kuzenin
Anlayışlı olmalı eşine karşı ve doğru bir üslupla eşine kendine ifade etmeli. Bunlar zaman içinde aşılabilecek sorunlar. Dert etmesine bile gerek yok kuzeninin.🌺
Valla bence evlilikte herşey karşılıklı olmalı sen geziyorsan eşinle gez ya da musade et arkadaşıyla buluşsun kadınla evlenince ev hapsine mi giriyor ya
Resti çekecek. Evlilik böyle birsey değil arkadaslarını cok seviyorduysa evlenmeyecekti istedigi gibi at koşturamaz yoksa koşa koşa adliyeye gitmek zorunda kalır
Kuzeninizin benzeri bir arkadaşımda da var. 1,5 aylık evliler. Eşi sürekli Soma'ya gidiyor. Arkadaşım uzun yol araç kullana kullana yoruldu. (Balayı ve kurban bayramı)
kendisi dışarda her türlü naneyi yiyenler eşlerini evden çıkarmaz. bence cocuk falan yapmasın böyle evlilik olmaz. baştan bunları bilipde evlendiysede dicek bişey yok katlanıcak
Her iki taraf ilişkiyi düzeltmek için taşın altına elini koyar dişin ağrıdığında basin ağrıdığında ilaç arıyorsun doktora gidiyorsun onlarca ilişki evlilik danışmanı var pisikiyatriler aile içi yaşam kolları oralara başvurusunda ohoooo nerde bu eski evlilikler şimdi herkes boşanma dairesinde maşallah zorlugu görmeden ah ediyorlar benim kocamdan çıkıyor bende soyleniyorum kendimce ama tek geleceği yer yine benim yanım aldatma konusuna gelirse zaten onu heryerde yapar insan önce insan olacak erkeğin fıtratında varsa bisekilde anlaşılır er ya da geç ortaya çıkar onun haricinde erkektir gider arkadaşlarıyla okeye gider takılır erkek muhabbetleri farklı biz kadınlar çok duygusaliz bizi oraya götürsün bizi gezdirsin birlikde yedi yirmi dört evin içinde film vs gün geçirelim pikniklere gidelim pembe hayallerden çıkın gerçeği görün ya Vala masal ülkesinde yaşamıyoruz artı sosyal medyadaki aşklara bakıp özenmeyin hepsine sorsanız gerçekte ah çekerler ama orada sahtecilik oynuyorlar sorumsuz erkek değilse sabret bacım sabret bisey olmaz sen bir iki yaklaşımlarla bulun biraz kıvrak ol sen bazen yönlendir onun hoşuna gidecek şeyler yap zaten adam anlıcak canım değil sen adama ağlar evi ölümsüz etkilersen bende eve gelmek istemem Vala ben bu konularda erkek den yana oluyorum bide Kocasinan dinlemek lazım burada tek taraflı yorum yapıyoruz kocasına sorsak dicek ilgi veriyorum zaman geçiriyorum dicek belki aman evleniyorsun aldan alcan beklicen baktın olmuyor dediğim gibi farketircen ama guzelikle
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşim sürekli arkadaşlarıyla dışarı çıkıyor ve beni hiç dışarı çıkarmıyor diyen kişiye verilecek tavsiyeler nelerdir?