Oda arkadaşımla seviştik ne yapmam lazım telefonlarına dönemeye cekiniyorum?

Yaklaşık 5 yıldır arkadaşız. Birbirimizin her şeyini biliyoruz erkek arkadaşlarımız oldu birbirimize dert yandık vs normal kız arkadaş hatta kardeşim gibi diyebiliriz. ünide aynı eve çıktık 2. Yılımız ve benimle bayağı bir samimi oldu eskiden kanka kanki canımlı konuşurken aşkım bebeğim vücudun çok güzel demeler haddinden uzun sarılmalar artan öpmeler ( bir defasında boynuma yapıştı resmen) beni huylandırdı şüphelendim sonra bu corona falan oldu güya 3 hafta diye döndük evlere işte seni çok özledim görüşelim görüşelim sevgilisinden de ayrılmış ayrılma nedeni de inanılmaz saçmaydı biz buluştuk falan geçen hafta evimize gittik hem biraz kalalım hem de eşyalarımızı falan alacaktık okulların açılacağı yok malûm. Evimizdeyiz dedi ki içelim bu gece kız gecesi yani bilirsiniz ben fazla kaçırmak istemedim ama bir yandan da en yakın arkadaşım bir sey olacağına ihtimal vermek istemedim o an aslında kabak gibi belliydi benim kafam gitti biraz o benden daha ayıktı yüzüme baktı baktı eliyle okşadı sonra öptü dudağımdan fazla detaya girmek istemiyorum ama alkolluydum ve inanılmaz zevk aldım kendimi durduramadım o an her şey çok doğru geldi sabah uyandığımda ikimizde çıplaktik bunu söyleyebilirim sadece. Kalktım giyindim çıktım hemen evden ve başka bir yakın arkadaşımın yanina gittim aradi 4 5 kez ama açamadım ne konusacagimi bilmiyordum akşama doğru eve geldim gitmiş eşyalarını falan toplamış sizce ne yapmalıyım onu kırmak istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar aradim bunun hata olduğunu söyledim. O da aynı şekilde karşılık verdi, özür diledi, bir daha olmayacağına emin oldum arkadasligimiza hala devam ediyoruz ama bir problem var ki ben alttan alttan onunla tekrar bir şeyler yaşamak istiyo gibiyim ne yapmalıyım inanılmaz arada kaldım resmen gözüme eskisinden 20kat çekici geliyor sürekli aklımda tekrar sevgilisiyle barıştı inanılmaz Kıskanıyorum ne yapicam
Oda arkadaşımla seviştik ne yapmam lazım telefonlarına dönemeye cekiniyorum?
Cevapla