Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada etraftan insanlar geçtiğini görürsek çekidüzen veriyorduk kendimize. Kimseyi takmadan öpüşüyorduk diye bir şey de yoktu, eklemek istedim.
Bu sabah siteden çıkarken kadının biri telefonda konuşurken duydum. Görmek zorunda mıymış böyle şeyler evde olurmuş. Ulu orta da bir şey yapmadık ki, etrafı hafif ağaçlarla çevrili bir bankta oturmuştuk birbirimize dönüştük. Işık bile doğru dürüst gelmiyordu. Sevgilimin yüzünü ben zor görüyordum yani. Sevişmekten kasıt da öpüşüyorduk yani bu. Haklı mı sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Senden bahsettiğini ne biliyordun?
boş ver ya bir şey olmaz. Millet çok takılıyor böyle şeylere ama sokakta dayak yiyenlere ses etmiyor...
Aynısını düşündüm. Belki çok doğru değildir bu yaptığımız da ama moralim bozuldu.
Sizin yaptığınız tamam çok normal değil de artık yaşanılan şehre göre sokağın ortasında bile görüyoruz buna benzer durumları. Fazla abartılı şeyler yaşanmadığı sürece dışarda gençler mutlu diyip öne bakmak gerekir. Takılma bence ya daha sakin yerler tercih edin veya
İlk defa başıma geldiği için biraz takıldım sanırım. Başka yerde olsa neyse de oturduğum sitede olunca da… yani işte sokağın ortasında yapsak teşhircilik dersin. Yani hiç mi genç olmadılar nedir
Olur öyle şeyler ya. Sokak ortasında yapılmaz yani hoş olmaz zaten de, karanlık tenha olabilir. Oturduğun site olması biraz tedirginlik yaratmış gibi sende
Evet ne yazık ki:/
Takılma gül geç, canın istedi ve yaptın öyle düşün onlara ne
Teşekkürler🙏🏻
Evet haklı sonuçta milletin yetişkin olmayan çocukları var sen ne kadar görünmedik desen de birileri görüyor işte
Biri yakınlardan geçse direkt uzaklaşıyorduk zaten. Öyle milleti takmayıp haldır huldur öpmüyorduk ki birbirimizi
Bilemezsin işte böyle birileri çıkıp görüyor bizde yakalandık ama polise şikayet etmişler polis geldi başımıza çevreye uygun olmayan hareketlerde bulunuyorsunuz lütfen dikkat edin dediler gittiler
Ahlak bekçisi olmuş millet. Birine tecavüz etseler bu kadar sesleri çıkmaz. Neyse bundan sonra daha dikkatli olacağım ama bilmiyorum yani
Evet dikkatli olmakta fayda var
Evde yapsaydınız ya kadın etkilenmiştir belki yapabileceği biri yoktur
Hahahahahahh😂
Şey bakar mısınız acaba
Özel şeyler özel alanlarda yaşanmalı diye düşünüyorum
O kadın cinsellik yaşamıyor garibim kiskanmis
Öpüşmek suç mu ya onalara ne ki bu durumdan
biraz daha tenha yer seçmelisiniz.
Ne kadar ileri gittiniz
Öpüşüyorduk sadece
kafasız ınsanlar ıste bunlar
Bazıları haklı diyor ama öyle umursamaz şekilde de değildik yani. Millet mi enteresan biz mi anlamadım
baskın taraf erkek mı
Nasıl yani?
daha yakın duran ısteklı davranan
Fark etmiyor aynıyız bence
ne burcusun sen
olur böyle vakalar.
Insanlara dedi kodu lazim
Sevişin yavrum sevişin.
Kim gördü
Herhalde sitede oturanlardan biri
Cok haklı
gece mi
Evet
Değil tabiki
Cokmu öpüşme oldu
Evet
Yaşın kaç öpüşme zevklimi bizde yapcwz