Fakir prens: yakışıklı fakir😍
Zengin bir "kurbağa" ile mi yoksa fakir bir "prensle" mi çıkmayı tercih edersin?
Fakir prens: yakışıklı fakir😍

Kalp bu rezervasyon yapıp gidilecek bir yer gibi değil ki menüde ne var diye sorma lüksümüzde yok maalasef, önümüze koyuyor taştan yumuşak bir şeyler "başka çeşit yok mu" diyince "zıkkımın kökü var yersen" diyen, başına buyruk bir organdan bahsediyoruz. Kurbağa ya razı gelsinler bence hiç ses etmesinler. ☺️
Zengin kurbağa diyenler çok. Fakir prens diyenlerin çoğuna aldanma yalandır
O fakir prens yakışıklı olsa bile gelip geçicidir.
Parayı seven mutlaka paraya koşar
Yakışıklılık gelip geçici ve karın doyurmuyor.
Cevap
59Cevap
Fakir bir prenses tercihim. Benim para pulla işim yok.
kurbağayı öpünce prense falan dönüşüyor mu jfjdjf
kalbim kimi severse
Orta halli bir zebra
Hayat bir masal değil ki zengin kurbağayı öpünce zengin prens olsun. Kadınların nasibine düşen de ya zengin kurbağa ya fakir prens. Ortası yok. Ortası olsa nasıl olurdu acaba? Ortadirek Robin Hood tarzı birşey olurdu herhalde. Aman neyse bugünkü saçmalama kotam doldu. Ben gider 😂😂
Cok yakışıklı erkek güvensiz sadakatsız olur bunun cirkin zengin koca parasıyla herşeyi satın alabilecegini her kadın yürüyebilecegini sanır güzel kadın sansız cirkin kadında snslı olur evlilikte güzel kadın zengin yakışıklıya gider ama hep mutsuz olur cirkin ise kadının kıymetini bilen hırslı birine gider genelleme gibi degil gözlemlerim hep buyöne oluyor tabı arada zıtlarıda cıkabiliyor
İkiside önemlidir.
Ama fizik karın doyurmuyor, parada çok mutlu etmiyor yani para için 1 insana bağlı kalmayı sevmem. Onçin yalnızlığima devam ederim.
Benim için fizik te, karakter de önemlidir.
Para da önemli elbet ama ihtiyacim kadar. Zengin olması gerekmiyor..
Secenekler tam bir distopya. Çirkin zengin diye birşey olmaz. Zengin insanlar iyi giyim ve bakımla her zaman daha güzel gözükürler. Fakir insanlar ise bunlara zenginler kadar bütçe ayiramayacagi icin aslinda guzel/yakışıklı olsalar bile vasat görünürler. Kadın icin de erkek icin de bu gecerlidir.
Evet distopya olarak sundum çünkü bu konunun grisi yok; ya beyaz ya siyah.
Maddi durum önemli değil ki çekimin gücünden haber vere Zaar ☺️🙌🏻
Ben bir prenses tercih ederim takdir edersini ki 🙈
Sanırım sorunuz sadece Kız mahallesine 🙈
neyse cevaplamış oldum 🤗
Hayır öyle olsa erkeklere kapatırdım sorumu
Alt başlığım üniseks
Zengin ya da fakir olması değil mesele. Bir insanı sevdiğim zaman çirkin olsa bile güzel gelir bana. Çünkü ben ona çok farklı bir gözle bakarım, gönül gözüyle. Zengin ya da fakir değil de sevdiğim kişiyle olmak isterim 🌺
Prens sadece yakışıklı değilse fakir prens diyim ben. Sadece yakışıklılığı için onu seçemem. Gerçek bir beyefendi olsun tabii ki tercihim o olur. Aksi halde ikisinide seçmem bekar kalırım.
Zenginlik ona prenslik kazandırabilecek mi? hayır. Tipsiz yine tipsiz kalacak. Ama prens'in sonralarda zengin olma ihtimali de var. O yüzden tipsiz olan hiçbir erkeğe bakmamalı kızlar.
Fakir ama yürekli insan gibi insan erdemli biri her şeyin onunda olmalı.. Ne para ne asalet mutluluk için yeterli değil.
Görünüm benim için önemli, kimseye kabarık cüzdanı var diye yanaşmadım bana yakışmaz. Kalbi zengin olsun, bana sadık olsun, ihanet etmesin varsın fakir olalım 🙂
Ahaha özellikle Fakir istiyor, kıza bak 😄
"Aahh ah fakir prensim beni bulsa da sersefil, perişan halde yaşasak " : D
Önemli olan ahlaklı ve terbiyeli biri olması..
Maddiyata bakmıyorum sonradan olacak şeyler.
İyi kalpli sadık güvenilir anlayışlı biri olsun yeter 😊
İkisinin ortası olmaz mı?
Görünüşüde geliride normal olan
Olmaz cok sey istiyorsun ya kurbaga ya da agzi kokan fakir ama gururlu genc olacak
@Mohicansalmi Ağzı kokan fakir ama gururlu gençse, zengin, kurbağa ve gurursuz ve yaşlı demek mi bu?
Bu kısmı netleştirirsen cevabım son derece net olacaktır
Yasli ozelligini cikar genc ve yakisikli ekle kibirli ve ic temizligine onem vermiyende ekle
@Mohicansalmi O zaman fakiri isterim tabi ki kibirli olan beni aşağılar öylesinin ne gereği var fakir ama bana değer verip beni ilgiyle dinlemesi bambaşka
Klasik bir cevap oldu ama seni safliginla hayatta basarili kararlar vermen dilegiyle hayir dualarimi sana gonderiyorum...
@Mohicansalmi Teşekkür ederim umarım hak ettiğini yaşarsın
Sen beni bosver sen yasa kendine bizim hayatin terazisi biraz dengesiz
@Mohicansalmi Her an her şey değişebilir hayırlısı olsun
Kurbağa bana bişe yapamaz ki parasını yerim salağın
Fakir prensin değerini anlamak için çok kurbağa öpmek lazım 😄
Derde bak bende hala rapunzelin saçlarını uzatmasını bekliyorum 😂
Gönül neye konar binmez. Lakln mantık yaş tahtaya basmaz
Fakir prens tabikide ama sonradan parayi bulunca değişmeyen cinsten istiyorum 😂
Paranın insanları şımarttığı doğru ve ben bir karaktersiz ile olamazdım, ikisi de değil.
Yakisiklimi fakirmi kalbim kimi isterse o olur bence
Ben kendime denk biriyle çıkmak isterim ( davul bile dengi dengine)
Zengin kurbağa... para bir şekilde prense çeviriyor 🤣😉
Fakir prensi seçiyorum. Benim param yeter, aşk olsun.
Kendimi İlla biri ile şartlandırmam zamana bırakırım illa ikisinin ortası bir durumda işi bitiririm
Günaydın hayırlı sabahlar İzmir gurbayi tercih ederim
Prens hiç fakir olur mu, yolunu bulur elbet bir gün
Kurbagayla niye evlenir bir insan masal dunyasindamiyiz 🙂
Evet masal Dünyasındayız öyle olmasa beyaz atlı prensimizi beklemezdik herhalde💅
Hadi canim😀
Fakir bir prens'i tercih ediyorum. Ama fakir ve kurbağa da çıkabilir insanın karşısına.. hayat bu ne olacağı hiç belli olmaz..
Bir prensessen kurbağayla evlenebilirsin, masalın sonunda prensesin öpücüğüyle yakışıklı prens oluyordu...
Kralın soytarisi olup parayi gomerim hacıt. Nedir bu sevgi içinde acı çekme olayı.
Sorunun cevabı beşiktaş akaretlere git bak kurbağaların yanında sözde prenseslersen geçilmiyorr kurbağalar merso kullanıyorr lakinn
Fakir bir prens var mı cidden ahah kurbağa ile evlenirdim bu arada
Genelde kızların Erkeklerde aradığı meslek dalları Subay , polis , uzman çavuş , doktor , öğretmen , Memur :DD genelde böyle varın siz düşünün gerisini
Zengin ise görünüşü düzelebilir, burada en doğrusu maddi açıdan çok zayıf ile beraber olup kendini de batımak yerine hemen hemen her imkana sahip olup diğerine göre daha iyi bir hayat sürdürülebilir.
Gonlümun sevdiğini tercih ederim.
Kızlar ulaşılmaz mı görüyor yoksa tipsiz miyim anlamadım
- Fakir bir "prens" ile
- Görünümü
Belki kurbağayı öpünce prens olmayacak ama yakışıklıyı öpersek zengin olabilir😎😄
Hal Hareket ve Davranış Yaklaşım temel unsur bence.
en önemlisi yüreği karakteri kişiliği maddiyatı bnce ikinci planda😊😉
Tabii ki; beyaz atlı prenses ile... Gelsin beni kaçırsın artık... Ruhum diyor ki; I 'm dıgıdık dıgıdık dıgıdık... 😅
yemek içmek kıyafet tatil kalacak yer kaşı gözü hatrına mı olcak 😂
zengin kurbağa:) kurbagalari opun prense dönüşsn bir taşla iki kuş
Fakir bir prenses isterim. Prensesim in kalbi zengin. Dünyalara bedel
Ben şimdilik fakir bir prensim. İleride zengin mi fakir mi olurum orasını bilemem..
Yakışıklı fakir. Tip paradan önemli benim için. Yakışıklı zengin daha iyidir ama çirkin zengine katlanılmaz. Midem almaz. Hele hele çirkin fakir daha da kötüdür.
Zor bir soru açıkçası
İkisi de idare edilir.
Aşık keloğlan yokmuu : D
Gönül tahtına kalbi zengin bir kadın..
Ben prensi alayım kurbağa sizin olsun
Zengn olsn bızmn olsn
Benim için en önemlisi iyi bir insan olması
Kalbi gönlü güzel olsun
Valla ben prenses tercih ediyorum 🙄 gideyim 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?