Nişanlanlım ailesine ev alacağını söylüyor. Yani onlar için kredi çekecek siz bu duruma nasıl bakarsınız?

Ben 29 nişanlım 27 yaşında ikimizde kamudayız. Ben 5100 TL nişanlım 5900 TL maaş alıyor. Ben 6 yıldır çalışıyorum ve ilk atanma döneminden sonra aileminde maddi desteği ile kredi çekerek kendime ev almıştım. Sonra evi kiraya verdim. Bugüne kadar ordan kira aldım. Düğünden sonra haliyle kiracı çıkacak ve biz oturacağız. Nişanlım kız kardeşleri ve ailesi ile ev alma üzerine sürekli konuşuyor. Konuyu benimle de paylaştı. Bir izin almaktan ziyade haber verir daha doğrusu yolunu yapar gibi konuşuyor. Yani evlenince kredi çekeceğim haberin olsun der mahiyetinde. Çekeceği miktar yüklü olacagı için maaşının yarısından çoğunu krediye ödeyecek. Ben açıkçası etik görmüyorum bu davranışı. Şimdi diyeceksiniz aşk sevgi vs insan her şeye katlanır olsun ya da alsın ne olacak erkeksin evine bak kadının parasına ihtiyacın mı var diye yazacağınız şeyleri tahmin ediyorum ama işin aslı öyle değil. Aşk Sevgi vs de her şey değil. Ben açıkçası yol yakınken dönmeyi düşünüyorum eğer bu konuyu çözemez isek. Sizce ben haklı değil miyim? Şundan da adım kadar eminim aynı şeyi ben desem ya da böyle bir girişimde bulunsam kızılcakıyamet kopardı erkek olduğum için.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir çok arkadaş beklediğim cevabı vermiş. Hepde bayan arkadaşlar. Neyse sizi de görürüm evlenirken kocanız annemin çok istediği yazlık vardı hayaliydi onun için kredi çekip 5 yıl ödeyeceğim derse bu mütevazi tavırlarınızı ona da gösterirsiniz buna hiç şüphem yok. 🙂
Nişanlanlım ailesine ev alacağını söylüyor. Yani onlar için kredi çekecek siz bu duruma nasıl bakarsınız?
Cevapla