Eşim eve sürekli yatılı arkadaşlarını çağırıyor, sizce doğru mu?

Biz yeni bir eve tasindik henuz 3 gun oldu kardesim bile gelemedi ziyarete ama esimin bekar arkadasi surekl bize geliyor biz uyurken gece 3 de bizi ariyor musaitseniz gelicem diye. Bizde gelip kaliyor arada. Bide misafir. odasinda klima yok diye salonda yatiyor kocamda cocuga hic hayir demiyor cocuk ev tasirken 1 2 seye yardim etti diye benim kocamla ozel hayatim mahvoluyor resmen ve bize geldimi 3 e 4 e kadar oturuyorlar sonra uyuyorlar ben sabah kalkip ise gidiyorum uyku duzenim mahvoldu e ev felasi malum o ekstra yoruyor. Ben sikayet edince ben anneme gidiyorum diyor esim bende gidiorm orda kaliyoruz yine ozel bisey yok. Bugunde Şu an saat 2.35 kardesi bizde.. o kalacak biktim artkk zaten esim bu hafta hep aksam calisacak ben kocami geceleri gorebiliyorum mesai saati boyle olunca bide onun bekar arkadaslarini agirlamak ertesi gun isten gelince onlarjn dagittiklarini toplamak IS TE MI YORUM. Esimin babasida karsi bu duruma ama maalesef esim daha konusursan senk bosarim diyor ben biktim ne ozel hayatim kaldi ne bisey gece 3 de arayacak yuzude kocam verdi.
Eşim eve sürekli yatılı arkadaşlarını çağırıyor, sizce doğru mu?
Cevapla